مدلهای جدید مبل تختخواب شو ویژه ۹۹

0

مجله اینترنتی “حرف تازه”، تصمیم گرفت در این بخش به ارائه مدل های شیک و جذاب مبل تختخواب شو در طرح های مختلف برای شما عزیزان بپردازد. یکی از لوازم ضروری برای خانه های کوچک یک سری مبلمان تخت خوابشو و یا تخت خواب مبلی است که با چند کاربرد مشکل کمبود فضا را حل می کنند. با ما همراه باشید. این مطلب میتونه راهنمای خرید مبلمان جدید خانه شما برای نوروز ۹۹ باشد. در ادامه مطلب تصاویر جدید از مدلهای مختلف مبلمان از این طرح را مشاهده میکنید.

مدلهای جدید مبل تخت خواب شو ویژه 99

 

مبل تخت خواب شو چیست؟

این چه مدل مبلی است؟ شاید این سوالی باشد که همواره ذهن ما را به خود مشغول کرده باشد. مگه میشه یک مبل هم مبل باشه و هم تختخواب؟ جواب این سوال سادست، بله. مبل های تختخواب شو نسل جدید کاناپه های راحتی هستند که این امکان را فراهم میکنند که بتوان به عنوان تخت هم از آن ها استفاده کرد.

مبل تخت خواب شو

همانطور که از نامش پیداست، مبل تختخواب شو به مبل هایی  می‌گویند که هم مبل است و هم تختخواب.اینکه این مبلمان اول مبل باشد یا تختخواب،  به نوع کاربرد شما ارتباط پیدا می کند. با توجه به کم شدن متراژ منازل در شهرهای بزرگ ، معمولا اتاق خواب ها برای موادر مختلف از جمله کار و استراحت ، طراحی می شوند.اگر خانه‌ای كوچك دارید كه اتاق خواب آن فضایی است ،برای خوابیدن و كاركردن، بهتر است آن را به گونه‌ای طراحی كنید كه در طول روز فضای كافی و مناسب برای به انجام رسانیدن كارهای روزمره‌تان هم داشته باشد. یكی از انتخاب‌های شما برای رسیدن به این فضای ایده‌آل، استفاده از مبل‌های تخت‌خواب‌شو است.

تخت خواب مبلی

به یاد داشته‌باشید كه در طول روز به فضای كافی اتاق خواب نیاز دارید تا به راحتی به كارهای روزمره‌تان رسیدگی كنید و همچنین به فضایی برای نشستن و استراحت كردن احتیاج خواهید داشت، پس این نوع مبل ها به شما کمک زیادی می کنند.

 

مدلهای جدید مبل تختخواب شو ویژه ۹۹

مبل تختخواب شو 99

 

مبل تختخواب شو 99

 

مبل تختخواب شو 99

 

مبل تختخوابشو 99

 

مبل تختخوابشو 99

 

مبل تختخوابشو 99

 

مبل تختخواب شو 99

 

مبل تختخوابشو 99

 

مبل تختخوابشو 99

با ما همراه باشید.

 

نظرات