بیوگرافی نگین اوشانره بازیگر نقش سحر در سریال خانه به دوش کیست +‌عکس جنجالی

0

بیوگرافی نگین اوشانره بازیگر نقش سحر در سریال خانه به دوش کیست +‌عکس جنجالی

نگین اوشانره بازیگر نقش سحر در سریال خانه به دوش متولد سال ۱۳۷۶ در تهران بوده و در حال حاضر ۲۶ سال سن دارد. نگین اوشانره بازیگر خردسال را در سریال خانه بدوش می شناسیم. سریال خانه بدوش را رضا عطاران کاگردانی کرده است، نگین اوشانره نقش سحر دختر کوچک خانواده را بازی کرده است. نگین اوشانره علاوه‌ بر سریال خانه به‌دوش، سال ۱۳۸۴ در سریال «و‌خداوند عشق را آفرید» نیز بازی کرد. عکس ۲۶ سالگی نگین اوشانره بازیگر سحر در سریال خانه به دوش و بیوگرافی نگین اوشانره را در مجله حرف تازه بهتر بخوانید.

نگین اوشانره کیست و الان کجاست

خانه به دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ شمسی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران از شبکه سه سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی در سال‌های نیز بعد بار‌ها شبکه آی‌فیلم بازپخش شده است. او فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی و بازیگری است.

سوابق بازیگری

اوشانره از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون خانه به دوش و مجموعه و خداوند عشق را آفرید در سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرده است در سریال «و‌خداوند عشق را آفرید» و در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ در کنار بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ و محمدعلی کشاورز ایفای نقش کرده است نیز بازی کرده است.
او بعد از بازی در چند سریال دیگر در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی دیده نشده و خبر هنری از او منتشر نشده است

بیوگرافی نگین اوشانره

نگین اوشانره متولد سال ۱۳۷۶ در تهران بوده و دارای مدرک کارشناس بازیگری و کارگردانی می باشد. او با بازی در نقش سحر دختر کوچک اقاماشاالله در بین مخاطبان مشهور شد.

بیوگرافی و عکسهای جدید نگین اوشانره بازیگر نقش سحر در سریال خانه به دوش

نحوه بازیگر شدن

نگین‌اوشانره از کودکی وارد بازیگری شده و تاکنون در سریال هایی چون خانه به دوش و مجموعه و خداوند عشق را آفرید در سال ۱۳۸۴ ایفای نقش کرده است در سریال «و‌ خداوند عشق را آفرید» و در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ در کنار بازیگرانی نظیر ناصر ممدوح، شیوا خنیاگر، داریوش فرهنگ و محمدعلی کشاورز ایفای نقش کرده است نیز بازی کرده است.
او بعد از بازی در چند سریال دیگر در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی دیده نشده و خبر هنری از او منتشر نشده است

ازدواج و همسر نگین اوشانره

درباره زندگی شخصی و خصوصی او تاکنون خبری منتشر نشده و اخبار جدیدی نیز درباره فعالیت ها و فیلم های او موجود نیست

زندگینامه نگین اوشانره بازیگر نقش سحر در سریال خانه به دوش

نگین اوشانره بازیگر نقش سحر در سریال خانه به دوش

خانم اوشانره در نقش سحر دختر کوچک آقا ماشاله با بازی حمید لولایی در سریال خانه به دوش خوش درخشید. او در هنگام بازی در این سریال تنها ۵ سال داشت. این سریال به کارگردانی رضا عطاران حضور داشته و اولین بازی رسمی خود را در سال ۱۳۸۳ در سریال خانه به دوش بازی به کارگردانی رضا عطاران بازی کرد.

عکسهای جدید نگین اوشانره بازیگر

سریال خانه به دوش در ایام ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۳ از شبکه سه سیما پخش شد که وی که توانست درخشش خوبی در این سریال داشته باشید
حمید لولایی ، مریم امیرجلالی ، علی صادقی و اناهیتا همتی نیز از دیگر بازیکران این مجموعه بودند

عکس جدید و بزرگسالی بازیگر نقش سحر در سریال خانه بدوش

عکس جدید و بزرگسالی نگین اوشانره بازیگر

سریال خداوند عشق را آفرید

پس از آن با بازی در سریال خداوند عشق را آفرید بازیگری را ادامه داد .نگین‌اوشانره در سریال خداوند عشق را آفرید در کنار مهتاب نصیرپور و آرش مجیدی بازی کرد . نگین اوشانره سپس با بازی در سریال راه شب به کارگردانی داریوش فرهنگ توانست در کنار بازیگرانی همچون : ناصر ممدوح ، محمد علی کشاورز و شیوا خنیاگر تجربه کسب کند

بازیگر خردسال سریال خانه بدوش در جوانی

اینستاگرام نگین اوشانره

نظرات