خلاصه داستان و بازیگران سریال راه دررو + زمان پخش

0

سریال “راه دررو”، سریال در ژانر کمدی و طنز به کارگردانی سعید آقاخانی است که در آن بازیگران سرشناسی ایفای نقش پرداخته اند. این سریال برای اولین بار در سال ۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد و قرار است از بازپخش آن از شبکه آی فیلم به روی آنتن رود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان می پردازیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و بازیگران سریال راه دررو + زمان پخش

 

خلاصه داستان

موتور مسعود را می‌دزدند و او که بدهکار مردم بوده و همسرش نیز پا به ماه است مجبور به دزدیدن یک اتومبیل می‌شود که از قضا صاحبان آن یعنی دو برادر به نامهای ناصر و پیام قرار است پدر مصدومشان را با آن به بیمارستان برسانند.

یوسف تیموریان و مهران غفوریان

در پی این ماجرا پدر ناصر و پیام می‌میرد و مسعود دستگیر شده و به زندان می‌افتد. خانواده مسعود در تلاشند که از خانواده متوفی رضایت بگیرند و در این میان اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد. در نهایت با ازدواج خواهر مسعود و عموی ناصر و پیام این دو خانواده فامیل می‌شوند، فرزند مسعود به دنیا می‌آید و مسعود آزاد می‌شود.

مرجانه گلچین

 

اسامی بازیگران سریال راه دررو

سریال راه دررو

 

دیگر عوامل

نویسنده: مصطفی کیانی، مشاور و کارشناس نیروی انتظامی: سرهنگ عبدالله قاسمی، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، دستیار اول کارگردان: امیررضا وهابی، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تولید: شاپور دلدار لنگرودی، ساخت تیتراژ: امیر محمد و امید نکوهمت، تصویربردار: فرزام گل سفیدی، صدا گذار: طلا آزادروش، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: علیرضا نجف زاده، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، آهنگساز: بهنام صبوحی، تدوین: حسین غضنفری، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، تهیه کنندگان: ایرج محمدی و مهران مهام، کارگردان: سعید آقاخانی

 

سریال راه دررو

 

زمان پخش سریال راه دررو

این مجموعه تلویزیونی طنز از روز دوشنبه (۱۲ اسفند) هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و تکرار سریال نیز در دو نوبت ساعت های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ به روی آنتن می رود.

نظرات