بیوگرافی حسین باشه آهنگر بازیگر و همسرش و خانواده اش + عکس ها و اینستاگرام

1

بیوگرافی حسین باشه آهنگر بازیگر و همسر و خانواده اش + عکس ها و پیج اینستاگرام و زندگی شخصی و هنری حسین باشه آهنگر بازیگر و پدر و مادر و برادران همراه با فیلم ها و سریال های این بازیگر و پیج اینستاگرامش برای شما در این صفحه قرار دادیم. با ما در مجله اینترنتی حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی حسین باشه آهنگر بازیگر و همسرش و خانواده اش + عکس ها و اینستاگرام و آثار

بیوگرافی حسین باشه آهنگر

حسین باشه آهنگر, (Hossein Bashe Ahangar) متولد ۱۴ آذر ۱۳۶۹ در تهران است. حسین باشه آهنگر بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز کارگردان اهل ایران است که با بازی در فیلم دریاچه ماهی و سریال بعد از آزادی و مزار شریف و سرو زیر آب به مخاطبان معرفی شد. وی اخیرا در سریال بعد از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر (پدرش) در نقش “حامد” ایفای نقش کرده و به شهرت رسید.

ایشان پسر محمدعلی باشه آهنگر فیلم ساز و کارگردان معروف سینما و تلویزیون است.

خانواده و زندگی شخصی حسین باشه آهنگر بازیگر و دستیار کارگردان

خانواده

حسین باشه اهنگر در خانواده ای کاملا هنرمند و اهل سینما پای به عرصه جود گذاشت. پدرش محمدعلی باشه اهنگر از فیلمسازان و کارگردانان معروف ایرانی است که فیلم هایی چون سرو زیر آب ، ملکه ، بیداری رؤیاها، فرزند خاک و نبات داغ و نیمه گمشده را در کارنامه خود دارد.

او دو برادر به نام های حمید باشه آهنگر (تدوینگر) و حامد باشه آهنگر (نویسنده) دارد.

ازدواج و همسر حسین باشه آهنگر

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

عکس حسین باشه اهنگر و پدرش

بیوگرافی حسین باشه آهنگر پسر محمدعلی باشه اهنگر

سوابق بازیگری

او سال ها به عنوان دستیار کارگردان و برنامم ریز در پروژه های سینمایی و تلویزیونی کار کرد و بیشترین همکاری را با پدرش محمدعلی باشه اهنگر دارد. اما نخستین بار در سال ۱۳۹۲ با بازی در فیلم یک لحظه دیرتر به کارگردانی امیر داسارگر وارد بازیگری و سینما شد.

پس از آن در فیلمهای سینمایی مزار شریف و دریاچه ماهی، نبات داغ و فرزند خاک و فیلم پری سا به کارگردانی محمدرضا رحمانی و …بازی کرد و در کنار بازیگری، دستیار کارگردانی فیلمهای ملکه و سرو زیر آب را هم تجربه کرد.

فیلم یک روز دیرتر

حسین باشه آهنگر بازیگر فیلم یک روز دیرتر به کارگردانی امیر داسارگر در سال ۱۳۹۲ است و با بازیگرانی چون علی دهبان، ماهان خورشیدی، زهره علیجانی و زهرا بهروزمنش و … همبازی بود.
داستان فیلم یک روز دیرتر درباره دو دوست پس از شركت در آزمون سراسری عازم جبهه می شوند. این برنامه قصه زندگی علی و امیر را در آستانه عملیات کربلای ۵ را به تصویر می کشد.

عکس های شخصی و اینستاگرامی حسین باشه آهنگر

فیلم مزار شریف

او در سال ۱۳۹۳ با بازی در فیلم مزار شریف به کارگردانی عبدالحسین برزیده وارد سینما شد و با بازیگرانی چون مهتاب کرامتی و … تجارب خوبی را کسب کرد.

مزار شریف، داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال حمله نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

فیلم سرو زیر آب

حسین باشه اهنگر در سال ۱۳۹۶ در فیلم سرو زیر آب به کارگردانی حسین برزیده بازی کرد و با هنرمندانی همچون بابک حمیدیان، مینا ساداتی، هومن برق‌نورد و شهرام حقیقت‌ دوست و …  همبازی بود

بیوگرافی حسین باشه آهنگر

 

همچنین بخوانید: بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جنجالی 

فیلم دریاچه ماهی

حسین در سال ۱۳۹۵ در فیلم دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی بازی کرد و با هنرمندانی چون لاله اسکندری حسن نجاریان رهام تدریسی
نادر فلاح حدیثه تهرانی مجتبی پیرزاده صحرا اسدالهی ابراهیم برزیده و … همبازی بود

حسین باشه آهنگر در سریال پس از آزادی

جدیدترین کار هنری حسین باشه‌ آهنگر بازی در سریال بعد از آزادی در نقش حامد و در قامت دستیاری اول کارگردان است که در دی ماه ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد. او نقش حامد برادر عارف با بازی مرتضی اسماعیل کاشی ایفا میکند

مختصری درباره محمدعلی باشه آهنگر پدر حسین باشه آهنگر

محمدعلی باشه آهنگر, متولد ۵ فروردین ۱۳۴۱ در دزفول از کارگردانان ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

وی فعالیت‌های هنری خود را با ساخت و بازی در چند نمایش آغاز کرد. فعالیت‌های هنری وی شامل نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه، مستند، سریال تلویزیونی و چند فیلم سینمایی است. در شانزدهمین جشن خانهٔ سینما، فیلم ملکه برندهٔ ده تندیس، از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری و بهترین تدوین شد.

عکس های خانوادگی حسین باشه آهنگر

صفحه اینستاگرام حسین باشه آهنگر

صفحه رسمی این بازیگر را با نشانی
hosseinbashehahangar دنبال کنید

فیلم ها و سریال های حسین باشه آهنگر

سریال بعد از آزادی (پس از آزادی) (۱۳۹۸)
فیلم سرو زیر آب (۱۳۹۶)
فیلم دریاچه ماهی (۱۳۹۵)
فیلم مزار شریف (۱۳۹۳)

فیلم یک لحظه دیرتر (۱۳۹۲)

فیلم پری سا

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی حسین باشه آهنگر بازیگر و همسرش و خانواده اش + عکس ها و اینستاگرام

  1. حسین باشه آهنگر گفت:

    سپاس

نظرات