نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه ایران شبکه ۱ + زمان پخش

0

نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه ایران شبکه ۱ + زمان پخش

مسابقه ایران شبکه یک با اجرای سام درخشانی در ۱۵۶ قسمت روزهای ۵ شنبه و جمعه پخش میشود و در ایام تعطیلات عید نوروز هر شب از شبکه پخش میشود

نحوه شرکت و موضوع و سوالات و سایت ثبت نام مسابقه با اجرای سام درخشانی را در مجله حرف تازه بخوانید

برنامه مسابقه ایران از شبکه یک سیما به کارگردانی سعید رضایت و تهیه کننده آن هاشم رضایت در ۱۵۶ قسمت روی انتن خواهد رفت و تیزر این مسابقه نیز منتشر شده

نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه ایران شبکه یک + زمان پخش

مسابقه ایران با اجرای سام درخشانی

این مسابقه با اجرای سام درخشانی در ایام نوروز به صورت روزانه و ویژه برنامه پخش خواهد شد و بعد از آن دو روز در هفته چهارشنبه و پنج شنبه روی آنتن خواهد رفت.

نقطه قابل تامل این مسابقه تلویزیونی عدم وجود اسپانسر در آن است.
مسابقه «ایران» که با محور هویت ایران تولید می‌شود، فعلاً دو روز در هفته پخش می‌شود اما در ایام نوروز ۹۹ هر شب روی آنتن می‌رود.

نحوه ثبت نام در مسابقه ایران شبکه یک

افراد علاقمندی که تصمیم دارند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ ها و… در مسابقه تلویزیونی ” ایران ” شرکت کنند، می‌ توانند با مراجعه به سایت شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و دانلود اپلیکیشن ایران ، با تشکیل یک گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند.

دقت داشته باشید در این اپلیکیشن ، تمامی سوالات و پاسخ‌ های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه‌ ای را پرداخت نمی‌ کنند.

دانلود اپلیکیشن مسابقه ایران شبکه یک با اجرای سام درخشانی

شرایط شرکت در مسابقه

برای شرکت در مسابقه باید گروه های پنج نفره تشکیل دهید. ابتدا وارد بخش “گروه من” شوید و روی “تشکیل گروه” کلیک کنید. حال شماره همراه چهار تن از دوستان و آشنایان خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا درخواست شما را قبول کنند. توجه کنید که این افراد نیز باید قبلا در اپلیکیشن مسابقه ایران ثبت نام کرده باشند.

منابع سوالات مسابقه

در بخش مطالعه می توانید به تمامی سوالات آزمون اپلیکیشن مسابقه و بخشی از سوالات مسابقه تلویزیونی دسترسی داشته باشید. شما به راحتی می توانید پاسخ های درست هر سوال را مشاهده کنید تا در هنگام آزمون، شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. توجه کنید که برای دسترسی به همه سوالات ابتدا باید تشکیل گروه داده یا در یک گروه عضو شوید.

آزمون ورودی

در زمان هایی که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد باید وارد بخش آزمون شوید و به تعدادی سوال که برای شما در نظر گرفته شده پاسخ دهید. توجه کنید که تمامی اعضای هرگروه باید در آزمون شرکت کنند چراکه برای ورود به مسابقه تلویزیونی، مجموع امتیازات اعضای هرگروه مد نظر قرار خواهد گرفت.

نظرات