ایده های آرایش با رنگ آبی کلاسیک رنگ سال ۱۳۹۹ _ ۲۰۲۰

1

شرکت پنتون برای سال ۲۰۲۰ میلادی که مصادف با سال ۹۹ هجری شمسی هست، رنگ آبی کلاسیک را همان classic blue اعلام کرده است. به همین مناسبت در این مطلب تعدادی مدل آرایش و همچنین لوازم آرایش با رنگ آبی کلاسیک را برای ایده گرفتن شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید.

ایده آرایش با رنگ آبی کلاسیک

رنگ سال ۲۰۲۰ را شرکت معروف پنتون آبی کلاسیک معر فی می کند آبی کلاسیک رنگی بسیار جذاب است.شاید شما در نگاه اول با خود بگویید آبی کلاسیک خیلی سخت با رنگ های دیگر ست می شود ولی با کمی تامل در خواهید یافت که اینطور نیست آبی عمیق یا همان آبی کلاسیک با رنگ های زیادی قابل ست کردن است وخوشبختانه شرکت پنتون بعد از اعلام رنگ سال رنگ های مکمل آن را هم تعیین می کند. برای ست کردن با رنگ سال می توانید از رنگ های مکمل آبی کلاسیک که شامل آبی پاستیلی آبی آسمانی ،آبی لاجوردی ،سرمه ای و…استفاده کنید.

لوازم آرایش رنگ آبی

 

ایده های آرایش رنگ آبی کلاسیک، رنگ سال ۹۹

اگر از دوست دار تنوع هستید، می‌توانید از رنگ سال ۲۰۲۰ به عنوان رنگ آرایش آرایش خود استفاده کنید. به کار بردن آبی کلاسیک به جای رنگ های تکراری، تغییر بسیار زیادی در چهره و ظاهرتان ایجاد می‌کند، اما خیالتان راحت باشد زیرا نتیجه بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

خط چشم آبی کلاسیک

 

رژ لب

انتخاب یه رژلب به رنگ سال ممکنه یکم جسارت بخواد و نشه در هر جایی ازش استفاده کرد. اما یکسری از خانم‌ها خاص بودن و متفاوت بودن را دوست دارن و قطعا  رژلب آبی در برخی مهمانی ها و مراسم‌ها جلوه‌ای ویژه به آنها خواهد داد. این رژ لب بیشتر مناسب خانوم های سفید پوست می باشد.

رژ لب آبی کلاسیک

آرایش سال 99

رژ لب رنگ سال 99

 

لاک ناخن

یکی از تمایلات خانم‌ها امسال لاک آبی به رنگ سال ۲۰۲۰ است. این رنگ شیک و فوق العاده امروزی است که میتوانید با یک لباس نارنجی آن را ست کنید. این رنگ لاک برای افراد با پوست سفید بسیار مناسب است. اما به عنوان یک توصیه، اگر میخواهید به یک مصاحبه کاری بروید انتخاب این رنگ را برای شما توصیه نمیکنیم.

لاک ناخن رنگ آب کلاسیک

لاک ناخن رنگ سال 99

 

آرایش چشم

انتخاب رنگ سایه ، نحوه زدن آن ، شکل خط چشم و انتخاب ریمل مناسب همگی برای انجام یک میکاپ مناسب برای چشم تاثیر گذار است. در آرایش چشم در فصل زمستان بهتر است برای سایه چشم از رنگ های سرد و اکلیلی استفاده کرد مثلا سایه چشم هایی به رنگ آبی و آبی اکلیلی (مانند رنگ سال ۲۰۲۰ به رنگ آبی کلاسیک) بهترین سایه چشم ها مخصوص این فصل می باشد.

مدل آرایش رنگ آبی کلاسیک

بیشتر بخوانید : مدل آرایش چشم آبی کلاسیک 

 

رنگ مو

دنیای آرایش از جمله زمینه‌هایی است که به سرعت تحت تاثیر ترندها قرار می‌گیرد و به همین دلیل امسال باید منتظر آرایش‌ها و رنگ‌ موهای آبی رنگ باشیم. حتی اگر در انتخاب رنگ موهای خود بسیار حساس و سخت گیر باشید، امکان ندارد که از دیدن رنگ موهای آبی کلاسیک، وسوسه نشوید! ته رنگ خاص و سرد رنگ موی آبی تقریبا مناسب هر رنگ پوستی است و از همین رو می‌توانید رنگ سال ۲۰۲۰ را به موهای خود اضافه کنید. البته لازم به ذکر است که رنگ موی آبی فانتزی است و دوام کمتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارد اما می‌توان به کمک آن ظاهر خود را ارتقا داد و به روز شد.

رنگ موی آبی کلاسیک

بیشتر بخوانید : مدل رنگ موی آبی کلاسیک 

 

1 دیدگاه در “ایده های آرایش با رنگ آبی کلاسیک رنگ سال ۱۳۹۹ _ ۲۰۲۰

  1. bahareh گفت:

    آرایش دائمی یا میکروپیگمنتیشن از جمله خدماتی است که در هر مرکز آرایش دائم ارائه می شود و در واقع فرآیندی است که طی آن با استفاده از قلم حاوی اکسید آهن رنگدانه های طبیعی رنگی در زیر پوست صورت قرار می گیرند ، در این روش از یک سوزن بسیار ظریف استفاده می شود که صدها سوراخ کوچک در دقیقه روی پوست ایجاد می کند و طرح های شبیه آرایش را ایجاد می کند که معمولاً روی لب ها ، پلک ها و ابروها انجام می شود.

نظرات