خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال اولین شب آرامش

0

سریال اولین شب آرامش، سریال محصول سال ۸۴_۸۵ به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی سعید شاهسواری، عباس نعمتی و با تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری که اولین بار از شبکه سه سیما پخش شد و می توان گفت جز پربیننده ترین سریال های آنزمان قرار گرفت. این سریال ۲۶ قسمتی اکنون دوباره وارد کنداکتور پخش رسانه ملی قرار گرفته است، به همین مناسبت ما در این بخش به معرفی کامل و خلاصه داستان اولین شب آرامش می پردازیم.

سریال اولین شب آرامش

خلاصه داستان سریال اولین شب آرامش

داستان این سریال حول محور زندگی و ازدواج ” آذر” و  “علیرضا” که دو هم کلاسی هستند، می چرخد. دوست صمیمی آذر، که “نوشین” نام دارد، به دلیل علاقه زیاد به علیرضا سعی می کند مانع ازدواج آن ها شود و از برادرش “فرزاد” (که زمانی به آذر علاقمند بود) می خواهد به کشور بازگردد. درست در موعد عقد آذر و علیرضا، خبر به آذر می رسد که فرزاد در حال بازگشت به ایران است و با او ازدواج خواهد کرد. آذر به علیرضا جواب منفی می دهد و آیین آغازگر ماجراهایی هیجان انگیز می شود.

سریال اولین شب آرامش

شبنم قلی خانی در نقش آذر

بازیگران سریال اولین شب آرامش

اسامی بازیگران به همراه نقش آنها عبارتند از:

سریال اولین شب آرامش

با هنرمندی یکتا ناصر در نقش نوشین

تعداد قسمتها و زمان پخش ” اولین شب آرامش”

“اولین شب آرامش” سریال ۲۶قسمتی و ۴۵ دقیقه ای است که بازپخش مجدد آن، از شنبه ۳ اسفند هر شب  (به غیر از پنج شنبه ها) ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش و تکرار سریال نیز در دو نوبت ساعت های  ۰۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ به روی آنتن می رود.

سریال اولین شب آرامش

دیگر عوامل

نویسنده دوم: عباس نعمتی

مدیر فیلمبرداری: کیوان معتمدی

آهنگساز: حمید صدری

خواننده: مهران زاهدی

صدابردار: تاصر شکوهی نیا

 

نظرات