زمان برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰

0

زمان برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۰

زمان اسکار ۲۰۲۰ از ساعت ۴:۳۰ بامداد روز ۲۱ بهمن آغاز خواهد بود و فرش قرمز اسکار نیز از ساعت ۳:۰۰ بامداد همان روز آغاز می‌شود.

اسکار 2020

اسکار امسال نیز مانند بسیاری از سال‌‌های پیش، نامزدهای مختلف و بحث برانگیزی دارد.
در بخش بهترین فیلم های اسکار ۲۰۲۰، آثاری مانند جوکر، فیلم مرد ایرلندی، فیلم ۱۹۱۷، فیلم انگل و روزی روزگاری در هالیوود نامزد دریافت جایزه شده‌‌اند.
از دیگر بخش‌های مراسم نیز می‌توان به بهترین بازیگر مکمل مرد اشاره کرد که یکی از شلوغ‌ترین سال‌های خود را سپری می‌کند. در این بخش‌ نام‌های مشهوری چون برد پیت، جو پشی و آل پاچینو دیده می‌شوند.
اسکار ۲۰۲۰ همچنین شامل ادای احترامی به کوبی برایانت خواهد بود. همچنین طی خبری اعلام شده است که مراسم اسکار ۲۰۲۰ قرار است بدون میزبان برگزار شود.
نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۰ نیز قرار بود مستند «در جستجوی فریده» باشد، این مستند البته به اسکار ۲۰۲۰ راه پیدا نکرده است.

شبکه های پخش کننده اسکار ۲۰۲۰

پخش اسکار ۲۰۲۰ از شبکه ماهواره ای Canal+HD

شبکه +Canal لهستان امسال نیز مانند سال های گذشته حق پخش رسمی جشنواره اسکار را بدست آورد.
نود و دومین جوایز آکادمی فیلم آمریکا اسکار که مهمترین رویداد جهان فیلم محسوب میشود در تاریخ ۹-۱۰ فوریه ۲۰۲۰ در دالبی تیاتر هالیوود برگزار می شود.

پخش زنده مراسم اسکار ۲۰۲۰ از شبکه ABC

پخش زنده مراسم اسکار ۲۰۲۰ از سایت شبکه ای بی سی ABC فقط برای چند شهر از کشور آمریکا برای بازدیدکنندگان قابل پخش است و اگر آی پی شما کشوری به غیر از آمریکا است نمی توانید این مراسم را زنده ببینید.

پخش زنده مراسم اسکار از سایت دانلود فیلم ۳۰Nama

امسال سایت ایرانی دانلود فیلم سی نما اقدام به پخش زنده و رایگان مراسم اسکار ۲۰۲۰ به صورت رایگان کرده است. این مراسم به صورت زنده قرار است در آدرس ۳۰nama.plus/streams پخش شود.

نظرات