شاهین مقدم پدر و همسر شکیبا و راستین مقدم + تکذیب خودکشی پدر راستین

0

شاهین مقدم پدر و همسر شکیبا و راستین مقدم + تکذیب خودکشی پدر راستین

شاهین مقدم پدر راستین ده ساله و همسرش که از قربانیان پرواز اوکراینی و سقوط هواپیمای اوکراینی بودند ساعتی پیش خودکشی خود را تکذیب کرد و اعلام کرد که من سالم هستم و خبر خودکشی من شایعه ای بیش نیست و الان هم مهمان دارم.

شاهین مقدم کانادا

تکذیب خودکشی شاهین مقدم

روز گذشته ویدیویی منتشر شد که در آن پدری با اتاق خالی پسرش راستین که ده سال داشت صحبت می‌کرد و می‌گفت بابا خیلی زود میام پیشت.
دقایقی بعد خبر خودکشی وی در برخی رسانه ها و شبکه مجازی و کانال ها منتشر شد که مخاطبان و مردم عزادار ایران را بیش از پیش اندوهگین کرد و داغ دو چندان بر دلشان گذاشت

شاهین مقدم پدر راستین قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی

عکس شکیبا همسر مقدم

اما با ویدئویی که خود جناب مقدم منتشر کرد و خبر سلامتی خود کاربران ابراز خوشحالی کردند
و خبرها حاکی از این است که ایشان در صحت و سلامت به سر می‌برند و خبر خودکشی ایشان شایعه بوده است.

گفتگوی شاهین مقدم با اتاق خالی پسرش راستین که در هواپیمای اوکراینی بود و جان خود را از دست داد بسیار ناراحت کننده است و دلها را به درد میاورد.

خودکشی شاهین مقدم پدر راستین
او در مصاحبه در روز پیش گفت: همه خانواده من در تورنتو و در کانادا زندگی می کنند .
اما همسرش بعد از ۸ سال گفت که به دیدن خانواده ام به ایران میروم که این اتفاق تلخ افتاد و در این حادثه جان خود را از دست داد

عکس راستین مقدم پسر شاهین مقدم

عکس شکیبا و راستین همسر و پسر شاهین مقدم

لازم به ذکر است که بیشتر مسافران کانادایی برای مسافرت هوایی خود از خطوط هوایی اوکراین و بلیط هواپیمای اوکراینی استفاده می کنند.
رور چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ هواپیمای مسافربری اوکراینی بوئینگ ۷۳۷ بر اثر شلیک موشک سپاه سقوط کرد که تعدادی از هموطنانمان و با همه خدمه ۱۷۶ نفر در این پروار خود را از دست دادند.

نظرات