مشخصات ، عکس ها و قیمت هایما اس ۸

0

مشخصات ، عکس ها و قیمت هایما اس ۸

این محصول که شباهت زیادی به نسل جدید سانتافه از هیوندای دارد، اولین بار در نمایشگاه خودروی شانگ های رونمایی شد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول هایما نسبت به تولیدات قبلی این شرکت و به رغم کپی از هیوندای سانتافه، مشخصا شرایط بهتری دارد و مخاطب بدون نیاز به زمان برای عادت به نقایص طراحی می تواند با آن ارتباط برقرار کند.

هایما اس 8

مشخصات ظاهری هایمـا اس ۸

هایما در رابطه با ۸اس اشاره می کند که خودروی مذکور براساس پلتفرم HMGA ( خلاصه شده عبارت معماری جهانی هایما) توسعه یافته است. طول این خودرو برابر با ۴۵۶۵ میلیمتر، عرض ۱۸۵۰ میلیمتر، ارتفاع ۱۶۸۲ میلیمتر و فاصله بین محورها ۲۷۰۰ میلیمتر است.
طراحی بیرونی خودرو کاملا زیبا بوده و به سختی می توان به آن ایرادی وارد کرد. اصلی ترین بخش طراحی هایما ۸S یک جلوپنجره ی بزرگ است که در اطراف خود چراغ های LED را جای داده است. در نمای جانبی نیز طرح عضلانی و اسپرتی دارد. نمای عقب هایما نیز بر عکس خیلی از خودروهای چینی کپی کاری نیست و یک طرح جدیدی و البته زیبا و هماهنگ را می بینیم. چراغ های عقبی نیز از نوع LED هستند و از یک سمت تا سمت دیگر کشیده شده اند. یک اسپویلر نیز روی سقف نصب است و دو خروجی اگزوز در پایین سپر قرار دارند.

هایما اس 8

مشخصات فنی هایما s8

پیشرانه

در بخش پیشرانه که هایما تاکید خاصی روی فناوری خود دارد، از نمونه ۱٫۶ لیتری توربوشارژ با ۱۹۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

با این موتور هایما طی ۷٫۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و این رکورد یکی از دلایل نامگذاری ۸اس برای شاسی بلند هایما محسوب می شود.

برخی دیگر از منابع به امکان سفارش موتورهای ۱٫۲ لیتری هیبریدی توربو و ۱٫۶ لیتری توربو با جعبه دنده دوکلاچه ۷ سرعته نیز اشاره کرده اند.

کابین و امکانات هوشمند

از امکانات این محصول نیز می توان به دکمه های کنترلی کامل روی فرمان، صندلی اسپرت، استفاده از مواد دارای بافت نرم برای کنسول مرکزی، نمایشگر لمسی عمودی روی کنسول ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، تریم کروم، هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از خط، شناسایی علائم ترافیکی در جاده، کروز کنترل تطبیقی، سقف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، نشانگر آمپر دیجیتال، تعویض دنده پشت فرمان، شارژر بی سیم، صندلی ها با قابلیت تنظیم برقی و … اشاره کرد.

قیمت هایما اس ۸ :

قیمت پایه این محصول احتمالا از ۱۲۵۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۸۰۰ دلار بالا می رود.

عکسهای هایـما s8 :

هایما اس 8

 

هایما اس 8

 

هایما اس 8

 

هایما اس 8

 

هایما اس 8

 

هایما اس 8

 

هایما اس 8

 

هایما اس 8

نظرات