فیلم حمله به هانی کرده گنده لات تهران

0

فیلم کشته شدن هانی کرده گنده لات تهران

🔻 هانی کرده گنده لاتِ تهران کشته شد؟!

🔹هانی کُرده از اوباش به نام تهران مورد حمله ۶ نفر موتورسوار قرار گرفت

هانی کرده

🔹به نقل از برخی خبرگزاری ها ساعت ۱۰ شب دوشنبه، هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو ۲۰۶ در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف کرده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.

🔹مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد. در گذشته شایعاتی مبنی بر دست داشتن هانی کرده در قتل وحید مرادی دست به دست می شد که بعدها تکذیب شد./فارس

در ادامه فیلم مربوط به این درگیری را میتوانید ببینید

 

همچنین بخوانید : بیوگرافی هانی کرده

 

هانی کورده متولد دهه شصت و اصالتا همدانی می باشد، اما ساکن تهران و یکی از اشرار و گنده لات های معروف تهران می باشد

پیج اینستاگرام وی و پیج هایی مشابه این افراد دنبال کنندگان و فالوورهای زیادی دارد و گاهی میلیونی هستند و با انواع عکس ها جوانان اینروزها ندانسته جذب میشوند.

هانی کورده از لوطی های بنام و مشهور تهران است که چند بار به دلیل نزاع و حمل چاقو توسط پلیس دستگیر شده و پرونده قضایی دارد.
اگر به اینستاگرام سری بزنید پیج هایی با عناوین مختلف مشاهده می کنید که درباره این گونه افراد است و مریدان زیادی نیز دارند.

وی یکی از اشرار تهران است که سابقه زندان و پرونده قضایی در پلیس دارد و سوابق مختلفی در شرارت و درگیری دارد و بارها در جمع آوری اراذل و اوباش از سوی پلیس دستگیر شده است

نظرات