بیوگرافی “هانی کرده” گنده لات تهران +‌اسم واقعی و حمله موسی ملکی

1

بیوگرافی “هانی کرده” گنده لات تهران +‌اسم واقعی و حمله موسی ملکی

هانی کرده یا هانی کورده یکی از اشرار تهران است که بارها مورد سوء قصد قرار گرفته و بازداشت شده است. او متولد سال ۱۳۶۰ در همدان بوده و در حال حاضر ساکن جنوب تهران است. وی از هم پالگی های وحید مرادی و موسی ملکی از گنده لات های تهران است که سابقه شرارت زیادی در پرونده کیفری و قضایی خود دارد. در ادامه بیوگرافی هانی کرده کیست و اهل کجاست و همسرش و آیا هانی کرده زنده است یا خیر و فیلم چاقوکشی و شرارت و سوابق و عکس او را از مجله حرف تازه می خوانید:

بیوگرافی هانی کرده

هانی کرده گنده لات تهران متولد سال ۱۳۶۰ و اصالتا همدانی می باشد، اما ساکن جنوب تهران است. او یکی از اشرار و گنده لات های معروف تهران می باشد
وی از رفقای وحید مرادی دیگر شرور تهرانی است که در سال ۹۷ در زندان به دست زندانیان کشته شد. هانی کرده در جدیدترین شرارت ها در دی ماه ۱۴۰۲ در بهشت زهرا توسط موسی ملکی و ۱۰ نفر از اراذل اوباش مورد سوءقصد قرار گرفت

هانی کرده کشته شد

هانی کرده اهل کجاست

هانی کرده اهل همدان بوده و یکی از لات های مشهور پایتخت می باشد که چند بار به دلیل نزاع و حمل چاقو توسط پلیس دستگیر شده و پرونده قضایی دارد. اگر به اینستاگرام سری بزنید پیج هایی با عناوین مختلف مشاهده می کنید که درباره این گونه افراد است و مریدان زیادی نیز دارند.

اولین‌بار نام هانی کرده در دهه هشتاد و در طرح دستگیری اراذل و اوباش بر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه توانسته بود از صحنه درگیری‌های پلیس با اراذل و اوباش فرار کند. سرانجام یکی از مأمورین پلیس به‌صورت اتفاقی او را در خیابان دیده و دستگیرش می‌کند. با رشد روز افزون کاربران اینستاگرام حالا شاهد پدیده لات‌های مجازی نیز هستیم. هانی کرده به عنوان یک لات مجازی که هم مدافع حرم شده و هم پورشه سواری می‌کند بسیار مشهور شده است.

🔻 فیلم حمله به هانی کرده گنده لات تهران

فیلم چاقوکشی

هانی کرده در سال ۹۸ و طبق ویدئویی که در فضای مجازی، خبر کشته شدن هانی کُورده با حمله ۶ نفر با چاقو منتشر شد که صحت نداشته و او از این حمله جان سالم بدر برد و زنده ماند. هانی کرده در جدیدترین حواشی مورد حمله و چاقوکشی در بهشت زهرا تهران قرار گرفت و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

جنجال ها

ساعت ۱۰ شب دوشنبه هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو ۲۰۶ در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف کرده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.

ساعتی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که فرد تصویربردار مدعی شده بود هانی کورده در حمله شش نفر با سلاح سرد کشته شده است

در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد.

هانی کورده از اراذل و اوباش سطح یک کشور است و بعد از ماجرای قتل وحید مرادی در زندان شایعاتی مطرح شد که که او دستور قتل وحید مرادی را صادر کرده بود، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب کرد.

عکس های هانی کرده گنده لات تهران

همسر و فرندان هانی کرده گنده لات تهران

وی متاهل بوده و صاحب فرزند می باشد.

بیوگرافی و عکس های هانی کرده

سوابق و دستگیری ها

پیج اینستاگرام وی و پیج هایی مشابه این افراد دنبال کنندگان و فالوورهای زیادی دارد و گاهی میلیونی هستند و با انواع عکس ها جوانان اینروزها ندانسته جذب میشوند.

هانی کورده از لوطی های بنام و مشهور تهران است که چند بار به دلیل نزاع و حمل چاقو توسط پلیس دستگیر شده و پرونده قضایی دارد.
اگر به اینستاگرام سری بزنید پیج هایی با عناوین مختلف مشاهده می کنید که درباره این گونه افراد است و مریدان زیادی نیز دارند.

بیوگرافی و عکس های هانی کرده گنده لات تهران

وی یکی از اشرار تهران است که سابقه زندان و پرونده قضایی در پلیس دارد و سوابق مختلفی در شرارت و درگیری دارد و بارها در جمع آوری اراذب و اوباش از سوی پلیس دستگیر شده است

تصاویر هانی کرده شرور پایتخت

وی بارها به جرم ناهنجاری های اجتماعی و چاقوکشی و نزاع خیابانی توسط پلیس دستگیر شده و پرونده قضایی دارد.

دستگیری

هانی کرده توسط پلیس امنیت بازداشت و دستگیر شده است‌.

هانی درباره علت دستگیریش گفته: من بخاطر یک پرونده با قرار وثیقه آزاد شده بودم که از پلیس با من تماس گرفته شد که به اداره پلیس بروم و بعدش دستگیر شدم.

او در حیاط پلیس امنیت وقتی پیش روی سردار رحیمی، رییس پلیس تهران قرار گرفت با چهره ای آرام و خونسرد گفت: سردار دلم برایتان تنگ شده بود.

وی درباره علت دستگیری‌اش افزود: من بخاطر یک پرونده با قرار وثیقه آزاد شده بودم که از پلیس با من تماس گرفته شد که به اداره پلیس بروم که دستگیر شدم.

سردار رحیمی در پایان این شرورو خطرناک را نصیحت کرد و گفت: خودت را اصلاح کن تا آینده‌ات مثل وحید مرادی نشود.

هانی کرده

جرائم و پرونده زندان

هانی کرده از معروفترین اراذل و اوباش های تهران است که زندگی جنجالی او به ویژه وقتی که به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت، توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. او تا به حال بارها در نزاع‌ها شرکت کرده و جان سالم به در برده است و همین ویژگی او هم سبب شده تا در بین اوباش‌های شهر از شهرت خاصی برخوردار باشد. داشتن تتو و چند رد چاقو روی صورت و بدن از جمله ویژگی‌هایی است که برای شهرت و معروفیت ان‌ها ضروری به نظر می‌رسد. معمولاً چندین نوچه دارند که با خود در نزاع‌ها همراه می‌برند. هانی کرده تا به حال از چندین سوءقصد جان سالم بدر برده و حتی درحالی‌که زمزمه اعدامش به گوش می‌رسید، اما از اعدام نیز گریخت. او یکی از مرموزترین اراذل‌ و اوباش تهران است که از سرمربیان سابق تیم‌ ملی و استقلال تا افراد سیاسی با او ارتباط دارند. چندی قبل نیز درگیری هانی کرده و نوچه‌هایش با هواداران استقلال هیاهو به پا کرده است. این درگیری در اولین جلسه تمرینی استقلال زیر نظر جواد نکونام، چندی پیش در کمپ مرحوم حجازی اتفاق افتاد. اخیراً نیز به دلایل نا معلومی مجدداً بازداشت شده است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی “هانی کرده” گنده لات تهران +‌اسم واقعی و حمله موسی ملکی

  1. آراد گفت:
    4
    1

    عاقب لات بازي همينه كاش سرشو ميبريدن لات عوضي

نظرات