طرز تهیه دسر انار شب یلدا | دسر مجلسی شب چله ۹۸

0

طرز تهیه دسر انار شب یلدا | دسر مجلسی شب چله ۹۸

دسر انار به صورت لیوانی و تک نفره یکی از پیشنهادات عالی و خوشمزه برای شب یلداست. با این آموزش هیجان انگیز و جذاب حرف تازه همراه باشید.

این دسر خوشمزه و آسان را میتوانید با استفاده از سایر میوه ها و پودر ژله مرتبط با میوه برای انواع جشن و مهمانی و تولد تهیه کنید.

این دسر یلدایی چشم نواز را از دست ندهید و در کوتاهترین زمان ممکن آنرا آماده کنید و پذیرای مهمانان خود در شب چله باشید و کام عزیزانتان را شیرین کنید.

 

دسر انار

 

مواد لازم دسر انار :

کیک شکلاتی یا وانیلی(اگه وقت ندارین و خیلی عجله دارین برای درست کردن این دسر،از کیک های بیرونی ساده هم میتونین استفاده کنین)

پودر ژله انار یک بسته

پنیر ماسکارپونه یک عدد(۱۰۰گرمی) این پنیر اصلا شور نیست و مخصوص دسر هست) بجاش از پنیر ویلی و اسپونی هم میشه استفاده کرد.

خامه صبحانه یا قنادی ۲ ق غ

انار و برگ نعناع برای تزیین

طرز تهیه دسـر انار :

اول از همه کیکمون رو با چنگال و یا با دست خورد و ریز ریز میکنیم و بعد میزاریم کنار و میریم سراغ آماده سازی ژله.

پودر ژله رو با آب جوش قاطی می کنیم و قشنگ هم میزنیم تا ذراتش همه حل بشه بعد داخل لیوان دسرمون رو، هر تعداد که دوس دارین،تا یک سومش رو پر میکنیم میزاریم یخچال تا ببنده، توی این فاصله پنیر ماسکارپونه رو با خامه میزنیم(با همزن برقی) یا یکدست بشه و سفت،بعد داخل قیف پلاستیکی یا پلاستیک فریزری که سرشو سوراخ کردیم ریخته و روی ژله هارو یک لایه خامه میریزیم و بعد روشو با کیک پودر شده پر میکنیم و برای تزیین روشو با دونه های انار و پونه و نعناع تزیین میکنین و نیم ساعت یخچال میزاریم و بعد سرو میکنیم.

نظرات