وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸

0

وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸

تعطیلی مدارس ۱۰ آذر ۹۸ : براساس پیش‌ بینی‌ هایی که سازمان هواشناسی داشته است شرایط به همین ترتیب خواهد بود و در صورت ادامه این شرایط احتمل تعطیلی مدارس در روز یکشنبه زیاد است.

مدارس تهران فردا هم تعطیل خواهد بود

معاون امور عمرانی استانداری تهران: تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند به دلیل افزایش آلایندگی‌ها فردا تعطیل است.

تمام مؤسسات علمی آزاد تهران فردا هم تعطیل هستند

به دلیل آلودگی هوا، تمام مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات علمی آزاد تهران فردا هم تعطیل هستند.

مدارس تمامی مقاطع مشهد فردا تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی:

با توجه به تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا یکشنبه دهم آذرماه، مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس تمامی مقطع نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان و رضویه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

این تصمیم در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و کاهش ترددهای درون شهری اتخاذ شده است.

همه مقاطع تحصیلی اصفهان فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از افزایش غلظت آلاینده‌ها در ساعات اخیر خبر داد و گفت: به علت افزایش قابل ملاحظه غلظت آلاینده‌ها، تمام مقاطع تحصیلی فردا دهم آذر تعطیل خواهند بود.

مدارس کاشان در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است

رئیس اداره هواشناسی کاشان از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه دهم آذر خبر داد.

مدارس ابتدایی سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار هم تعطیل شدند

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه مدارس ابتدایی سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند، گفت: غلظت آلاینده‌های جوی در این شهرها زیاد گزارش شده است.

 

 

تعطیلی مدارس

 

آخرین وضعیت در ارتباط با تعطیلی مدارس فردا بعد از ظهر در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم‌گیری خواهد شد.

در صورت تداوم آلودگی هوا احتمال تعطیلی مدارس تهران در روز یکشنبه زیاد است و این موضوع فردا اعلام می‌شود.

شاخص کیفیت هوا به علت افزایش غلظت ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون در بعضی از مناطق شهر تهران در حد ناسالم برای تمامی گروه‌ها و در سرتاسر شهر تهران در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است.

جهت حفظ سلامتی کلیه شهروندان بخصوص افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند و همچنین افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

معاون استاندار تهران در خاتمه تاکید کرد که قطعا فردا بعد از ظهر با بررسی دوباره شاخص‌های آلایندگی در سطح استان تهران با هماهنگی اعضای کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیمات لازم برای روز یکشنبه اتخاذ و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نظرات