رمز پویا را چطور دریافت کنم؟ | نحوه فعالسازی رمز دوم پویا

0

رمز پویا را چطور دریافت کنم؟ | نحوه فعالسازی رمز دوم پویا

رمز پویا : روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به اینکه انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه سال جاری صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود، هموطنان به‌منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنند.

رمز پویا

 

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در اطلاعیه این بانک آمده است:

به اطلاع مشتریان محترم شبکه بانکی کشور می‌رساند که بانک‌ها و موسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش‌های بدون حضور کارت در اینترنت، امکان دریافت رمز دوم پویا را فراهم کرده است.

با توجه به اینکه انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه سال جاری صرفا با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود، خواهشمند است هموطنان عزیز به‌منظور دریافت رمز و تایید شماره تلفن همراه خود به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنند.

در راستای پیشگیری از برداشت‌های غیرمجاز در فضای مجازی لازم است صرفاً از درگاه‌های مجاز بانکی و پرداخت استفاده و از ارایه اطلاعات در درگاه‌های مشکوک جدا خودداری شود.

بانک مرکزی: درگاه رمـز پویا ramzepooya.com جعلی است

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در پی اقدام مشتریان بانکی برای اخذ رمـز پویا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می‌رساند هموطنان عزیز نسبت به دریافت پیامک‌های جعلی مراقب باشند.

در همین زمینه به آگاهی می‌رساند درگاه ramzepooya.com جعلی است و لازم است مردم به پیامک‌ها و لینک مندرج در آنها توجه کنند.

آدرس سایت بانک مرکزی cbi.ir است و هرگونه لینک در پیامک‌ها که مشتری را به صفحات ساختگی بانک مرکزی و سایر بانک‌ها هدایت کند، فیشینگ به‌همراه دارد.

لذا توجه به نشانی سایت هر بانک و مراجعه مستقیم به آن ضروری است.

توصیه می‌شود مشتریان محترم شبکه بانکی به سایت بانک خود و یا شعبه مربوطه مراجعه و اخبار و اطلاعات رمـز پویا را صرفا از سایت این بانک یا بانک‌ها و موسسات اعتباری دریافت کرده و از ارائه اطلاعات کارت خود برای فعال‌سازی رمـز پویا جدا خودداری کنند.

در پایان به اطلاع می‌رساند هیچ‌گونه فعال‌سازی رمـز پویا در سایت بانک مرکزی انجام نمی‌شود.

نظرات