وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ آبان ۹۸

0

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ آبان ۹۸

تعطیلی مدارس ۲۹ آبان ۹۸ روز چهارشنبه فعلا مشخص نیست ناعملوم است و کماکان وضعیت مدارس برای دایر بودن و تعطیلی نامشخص می باشد

اگر خبری مبنی بر تعطیل شدن مدارس در تهران و دیگر شهرهای ایران منتشر شد و اطلاعیه ای در این باره از سوی وزارت آموزش و پرروش تهران و شهرهای سراسر ایران منتشر شد در این بخش بروز رسانی و اطلاع رسانی خواهد شد

تعطیلی مدارس 29 آبان 98

روز سه شنبه برخی از شهرها به علت بارش برف و برودت هوا تعطیلی مدارس داشتند، اما در تهران کلاس ها دایر بود

در روزهای اخیر بارش برف در بیشتر شهرها مانند آذربایجان و زنجان و شهرهای مناطق غربی جریان داشت و این شهرها را سفید پوش کرد و به همین دلیل تعطیلی مدارس اتخاذ شد .

روز سه شنبه نیز شاخص هوای تهران به مرز آلودگی رسیده و باید منتظر ماند دید که برای فردا روز چهارشنبه ۲۹ ابان ماه چه تصمیمی اتخاد خواهد شد و خبرها را از اینجا پیگیری کنید

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۹ آبان

برخی مدارس زنجان تعطیل شد.

تسنیم نوشت: طبق اعلام روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان برخی مدارس در شهرستان زنجان فردا چهارشنبه تعطیل شد.

طبق اعلام روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان و طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان به علت برودت هوا تمام مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول ناحیه یک٬ ناحیه دو شهر زنجان و بخش زنجانرود در شیفت صبح فردا چهارشنبه ۲۹ آبان تعطیل اعلام شد.

طبق اعلام هواشناسی استان سامانه بارشی از دو روز قبل در استان فعال بوده و عصر امروز از استان خارج شده ولی تا پایان هفته  برودت هوا٬ یخبندان و مه آلودکی صبحگاهی را شاهد خواهیم بود.

مدارس نوبت صبح همدان تعطیل شد

فارس : به علت بارش برف مدارس نوبت صبح همدان تعطیل شد.
علت بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن سطح معابر عمومی، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱ و ۲ همدان، اسدآباد،  بهار و لالجین، کبودراهنگ و گل تپه، رزن تعطیل شد.

درگزین و سردرود، فامنین و قهاوند نیز در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تعطیل اعلام شدند.

سرمای هوا مدارس بیجار را تعطیل کرد

به علت برودت هوا و لغزندگی معابر، مدارس شهری و روستایی شهرستان بیجار فردا تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس شهری و روستایی نوبت صبح چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۸ شهرستان بیجار تعطیل است.

در این اطلاعیه اعلام شد: تعطیلی مدارس بر اساس تصمیم فرماندار بیجار انجام گرفته است.

تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۲۹ آبان

با اطلاع از وضعیت دایر بودن و یا تعطیل بودن بروزرسانی خواهیم کرد و از همین بخش خبرها را دنبال کنید

مدارس تهران باز است

نظرات