بازگشت مجدد و پخش سری جدید دورهمی از دی ۹۸

0

بازگشت مجدد و پخش سری جدید دورهمی از آذر ۹۸

دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری کارگردان و تهیه کننده و مجری و بازیگر توانمند کشورمان دوباره از شبکه نسیم پخش خواهد شد و این خبر خوش را سید مصطفی احمدی تهیه کننده این برنامه داده و عنوان کرده که از دی ماه ۹۸ پخش مجدد و سری جدید این برنامه پر مخاطب و پر بیننده شروع خواهد شد

دورهمی

بازگشت دور همی به تلویزیون

ویژه برنامه «دورهمی» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی که دیشب ۳۰ آذرماه به مناسبت شب یلدا بعد از کش و قوس های فراوان روی آنتن رفت، قرار است از ۱۱ دی در کنداکتور شبکه نسیم قرار بگیرد.

طبق روال سری‌های پیشین این برنامه مهران مدیری قرار است در روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعت ۲۲ میزبان مخاطبان باشد.

یک قسمت از این برنامه در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت و بعد از حاشیه های مختلف تولید این برنامه چندماهی متوقف شد.

مهران مدیری که امسال سریال نمایش خانگی «هیولا» را کارگردانی کرده بود قرار بود برنامه «شب نشینی» را نیز برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کند اما تولید و ضبط آن به حالت تعلیق درآمد.

سید مصطفی احمدی تهیه‌ کننده این برنامه تلویزیونی درباره تولید و پخش سری جدید این مجموعه با وجود اعلام قطعی منتفی شدن ساخت این برنامه، گفت: با توجه به استقبال کم‌ نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه، همچنین پیشنهاد سازمان صداوسیما و تأکید مهران مدیری مبنی‌ بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد که تولید سری جدید دورهمی برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز کنیم.

زمان پخش سری جدید دورهمی ۹۸

احمدی درباره اینکه چه تغییراتی قرار است در این برنامه انجام شود، اظهار کرد: این برنامه در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی به آنتن بازمی‌گردد و با تشکیلِ اتاق فکر  مشغول ایده‌ پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم که به تدریج در طول کار انجام خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به شروع ضبط این مجموعه گفت: به زودی ضبط و تصویربرداری مجموعه را آغاز می‌کنیم و طی یک یا دو هفته آینده روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

تهیه‌ کننده «دورهمی» در پایان در پاسخ به اینکه این مجموعه چه رویکرد جدیدی برای رضایت مخاطبان دارد هم عنوان کرد: طی بیش از سی سال فعالیت هنری ِ مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبک‌های گوناگون از ایشان در کارهای مختلف بوده‌ایم که مورد توجه مردم هم قرار گرفته و در سری جدید برنامه «دورهمی» هم این اتفاق تکرار خواهد شد. / منبع : مهر

نظرات