سری جدید دورهمی در سال ۹۸ کی پخش می شود ؟ + معرفی مهمانان

0

سری جدید دورهمی در سال ۹۸ کی پخش می شود ؟ + معرفی مهمانان

سری جدید دورهمی ،برنامه پر مخاطب و پر بیننده دورهمی ۹۸ که قرار بود در عید نوروز و ایام تعطیلات از هشتم فروردین ماه شروع به پخش کند به روز دیگر موکول شده بود با چیزی حدود ۱۰ ماه تاخیر و قرار است از ۱۱ دی ماه روی آنتن شبکه نسیم برود.

زمان پخش دورهمی ۹۸

ویژه برنامه «دورهمی» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی که دیشب ۳۰ آذرماه به مناسبت شب یلدا بعد از کش و قوس های فراوان روی آنتن رفت، قرار است از ۱۱ دی در کنداکتور شبکه نسیم قرار بگیرد.

طبق روال سری‌های پیشین این برنامه مهران مدیری قرار است در روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعت ۲۲ میزبان مخاطبان باشد.

یک قسمت از این برنامه در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت و بعد از حاشیه های مختلف تولید این برنامه چندماهی متوقف شد.

مهران مدیری که امسال سریال نمایش خانگی «هیولا» را کارگردانی کرده بود قرار بود برنامه «شب نشینی» را نیز برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کند اما تولید و ضبط آن به حالت تعلیق درآمد.

سری جدید دورهمی


علت پخش نشده  در عید نوروز ۹۸

مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی با افلام خبر عدم پخش این برنامه با اجرای مهران مدیری در هشتم فروردین گفته است که می تلاش می کنیم این برنامه در سیزده فروردین همزمان با مبعث حضرت محمد (ص)  و روز طبیعت به آنتن رسیده و پخش شود.
وی گفت با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال هیولا تنها یک قسمت دورهمی را در ۱۳ فروردین می توانیم به پخش برسانیم و تغییراتی جز طراحی دکور در برنامه نخواهیم داشت

سری جدید دورهمی

فصل جدید دورهمی ۹۸

وی ادامه می دهید : انشالله سری جدید دورهمی پس از اتمام ساخت سریال هیولا و استراحت مهران مدیری با طراحی جدید و تغییرات بیشتر به تلویزیون باز خواهد گشت به این ترتیب در خوشبینانه ترین حالت در تابستان ۹۸ باید منتظر این برنامه بود

این برنامه قرار مانند گذشته در روزهای پنجشنبه و جمعه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم نشان داده می شود که فعلا ویژه برنامه خندوانه پخش می شود.

در همین رابطه بخوانید: خلاصه داستان و بازیگران سریال هیولا

مهمان سری جدید دورهمی در ۱۳ فروردین ۹۸

در روز ۱۳ فقط یک قسمت از این برنامه پخش می شود که هنوز نام مهمان برنامه لو نرفته و مشخحص نیست که این تک برنامه با چه

شخصیتی با اجرای مهران مدیری روی آنتن می رود.

سری جدید دورهمی

نظرات