توهین هواداران بحرین به سرود ملی ایران در ورزشگاه منامه + فیلم و عکس

0

توهین هواداران بحرین به سرود ملی ایران در ورزشگاه منامه + فیلم و عکس

هواداران تیم ملی بحرین در این بازی در ورزشگاه منامه در هنگام پخش سرود ملی کشورمان ایران با سوت و سر و صدا حرکتی زشت از خود نشان داده و به رو ملی کشورمان توهین کردند

هواداران تیم ملی بحرین

فیلم توهین هواداران بحرین به سرود ملی ایران

دیدار دو تیم ملی بحرین و ایران در ورزشگاه منامه در روز سه شنبه ۲۳ مهر ماه ۹۸ از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد که در ابتدای بازی هواداران تیم ملی بحرین در ادامه توهین های خود رفتار زشتی را به نمایش گذاشتند که با واکنش حتمی کاربران ایرانی مواجه خواهد شد

تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بحرین رفته که هواداران بحرینی در زمان پخش سرود ملی کشورمان رفتار توهین‌آمیزی داشتند.
این گروه توهین کننده بی شک نمایندگان مردم اصیل این کشور نیستند و به ظاهر تماشاگرنمایانی هستند که اینگونه حرکتی را انجام میدهند. مردمی که تاریخ و تمدن مشترک دیرین با ایران دارند.

باید که متاسفانه باز هم حضور ایران در بحرین مشکل ساز شد و این بار هم هواداران این تیم با بی احترامی به سرود ملی کشورمان بازی را آغاز کردند.

در حالی که سرود ملی ایران نواخته شد و ملی پوشان کشورمان در حال ادای آن بودند
هواداران بحرینی حاضر در ورزشگاه ریفا کمترین احترامی به آن نگذاشتند و در حالی که انتظار می رفت حداقل احترام به ایران و سرود ملی ایران گذاشته شود با سوت های ممتد هواداران بحرینی این اتفاق نیفتاد.

نظرات