بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و زندان

3

بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و زندان

محمد صادقی با نام کامل محمد صادقی آهنگر بازیگر جوان ایرانی متولد ۱۳۷۲ در تهران است اما اصالتا اهل مازندران بوده و پدر و کادرش هر دو شمالی هستند. پدرش را در کودکی از دست داده و با مادرش که پرستار بیمارستان بود بزرگ شده. محمد صادقی با بازی در نقش آیتین در سریال مانکن به شهرت رسید و با بازی در سریال افرا در نقش پیمان به اوج رسید. ادامه بیوگرافی محمد صادقی بازیگر و  حواشی آرایش زنانه و بازداشت وی و همسرش کیست و عکس های جدید شخصی و اینستاگرامی و سوابق هنری و فیلم و سریال و آیدی اینستاگرامش را در مجله اینترنتی حرف تازه میخوانید

زندگینامه و زندگی شخصی بازیگر پرحاشیه ایرانی محمد صادقی اهنگر

محمد صادقی بازیگر است. نام او در شناسنامه محمد صادقی اهنگر است که در تیر ماه ۱۴۰۲ بازداشت شد. از محمد صادقی به دلیل پوشش زنانه به عنوان مروج همجنسگرایی یاد میشود.

او روز شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در واکنش به ویدیویی که در فضای مجازی مربوط به برخورد با بی حجابی منتشر شده بود، در اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد و در آن پلیس را تهدید به قتل کرد. در پی انتشار این ویدیو روز یکشنبه ۲۵ تیرماه توسط مأموران اطلاعات در خانه اش بازداشت شد. او هنگامی که متوجه حضور مأموران شد قصد داشت که خودش را از طبقه سوم به پایین پرت کند و خودش را بکشد که جلوی او گرفته شد.

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر مانکن و سریال افرا

محمد صادقی (mohamadsadeghi) بازیگر متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران است در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده و بازیگری خود را در تئاتر در سال ۱۳۹۰ شروع کرده است. او اصالتا مازندرانی بوده ولی متولد شهر تهران است.

صادقی

شروع فعالیت بازیگری

آقای صادقی بازیگری را بطور حرفه ای از سال ۱۳۹۰ از تئاتر شروع کرده است.
از جمله نمایش هایی که در آنها نقش داشته میتوان به آثاری چون شاه لير ، مفيستو ، آمادئوس و … اشاره کرد.

صادقی

خانواده و زندگی شخصی

درباره خانواده جناب آقای صادقی باید عرض کنم که متولد تهران است، پدر و مادرش اصالتا مازندرانی بوده، اما بعد از آشنایی و ازدواج در تهران مقیم شده و زندگی خود را شروع کردند
این عزیز هنرمند ،پدر بزرگوارشان را در هفت سالگی از دست میدهد و مادرشان بار زندگی را به دوش میکشد
مادرش مدیر پرستاری دانشگاه و سوپروایزر بیمارستان بوده که حالا بازنشسته وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی است.

صادقی

همسر محمد صادقی بازیگر

آقای صادقی فعلا ازدواج نکرده و مجرد است .

فعالیت ها و سرگرمی ها

وی از کودکی و بطور دقیق از ۱۰ سالگی رشته تکواندو را بطور حرفه ای دنبال کرده و تا نوجوانی در این رشته فعالیت داشته که با موفقیت و درخشش در تکواندو، در مقطعی در اردوی تیم ملی ایران و عضو تیم باشگاهی سایپا نیز بوده است ، اما بنا به دلایلی این رشته را دنبال نکرده است
حالا ورزش را در حد کوهنوردی فوتبال انجام میدهد و از تفریحات و سرگرمی های این هنرمند محسوب میشود.
از خصوصیات بارز این هنرمند ساکت و آروم بودنش است، بر عکس کودکی که بسیار شلوغ و پر جنب و جوش بوده ؛ حالا، هم در محیط خانه و هم در سر تمرین و کار، بسیار ساکت و کم حرف و آروم است .

همچنین ببینید: فیلم توهین و تهدید پلیس گشت ارشاد توسط محمد صادقی و واکنش ها 

صادقی

اتفاقات خوب زندگی هنری

یکی از اتفاقات خوب زندگی هنری من آشنایی با دکتر  مسعود دلخواه  در تئاتر بود و دو کار با ایشون در زمینه نمایش انجام دادم که واقعا لذت بردم.
آثاری چون شاه لیر در سالن اصلی تئاتر شهر ، مفیستو در سالن اصلی تالار مولوی ، به كارگردانی دكتر دلخواه و در مه بخوان تالار سنگلج، آمادئوس تالار حافظ و ….اجرا کردم

صادقی

اولین بازی تصویری من در سریال مانکن است که در نقش آبتین حضور دارم

صادقی

موفقیت با برنامه ریزی

با مطالعه طبقه بندی شده و برنامه ریزی درست و اصولی میتوان به آمال و موفقیت های بیشتر نزدیک شد و من نیز با همین روش ها و مطالعات و دیدن فیلم و تمرین تئاتر، تلاشم را بیشتر کردم تا بتوانم به اهدافم برسم .

آشنایی با آقای سهیلی زاده در پروژه پریا از دیگر رخدادهای هنری من است که بنا به دلایلی این همکاری در سریال پریا صورت نگرفت.

صادقی

بازیگر نقش آبتین در سریال مانکن

از طرف آقای سهیلی زاده برای ایفای نقش در سریال مانکن به عنوان نقش آبتین انتخاب شده و در این سریال بازی کردم
تجربه لذت بخش و بسیار چالش برانگیز بود
در واقع در اولین تجربه تصویری در حیطه هنر بسیار پروژه سختی بود.

محمد صادقی بازیگر نقش پیمان در سریال افرا

محمد صادقی در جدیدترین کار هنری خود در سریال افرا در نقش پیمان بازی کرده که عاشق مائده (سارا باقری) است و اتفاقات تلخی برای این دو عاشق رخ میدهد. سریال افرا از ۵ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد.

عکس های جدید  اینستاگرام محمد صادقی

در ادامه چند تصویر جالب و دیدنی از این هنرمند را که در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته را مشاهده کنید و برای دیدن تصاویر بیشتر و آشنایی با کارهای هنری وی سری به پیج ایشان بزنید

صادقی

صادقی

صادقی

صادقی

صادقی

صادقی

3 دیدگاه در “بیوگرافی کامل محمد صادقی بازیگر و همسرش + عکس جدید و جنجال اخیر و زندان

  1. مجید خلیفه گفت:
    2
    4

    با احترام
    به نظرم مشکلش رو ریشه یابی کنن
    و تو حل مشکلش کمکش کنن

  2. مانیا توسلی گفت:
    2
    3

    تشکر ازپلیس بخاطر بازداشت هنرپیشه منحرف.

  3. سمیه محمدی گفت:
    6
    12

    خاک تو سر سر تلوزیون ایران که هرسگی رو معروف می کنه.این آقا تو پیجش تبلیغ همجنسگرایی گذاشته

نظرات