کلیپ مصاحبه جنسی با کودکان درباره به دنیا آمدن + بازداشت عوامل مصاحبه کننده

0

کلیپ مصاحبه جنسی با کودکان درباره به دنیا آمدن + بازداشت عوامل مصاحبه کننده

مصاحبه جنسی با کودکان درباره به دنیا آمدن و سوالات جنسی که در آنها پرسیده شده باعث واکنش های متعددی شده و بازخوردهای منفی داشته است

سوال از بچه ها درباره این گونه موضوعات نیازمند تخصص و تبحری است. تخصصی که باعث بوجود امدن چنین جنجال پیش میشود و خانواده‌های بسیاری آزرده‌خاطر شوند.

مصاحبه جنسی با کودکان

تهیه کلیپ و نشر مصاحبه در آپارات،با واکنش های منفی همراه بوده و با اینکه کلیپ مصاحبه کودکان از روی آپارات حذف شد، ولی درخواست‌های زیاد به سامانه دادسرای ارشاد تهران فرستاده شد که از این فیلم شکایت کرده بودند.

کلیپ مصاحبه جنسی با کودکان

سوال مصاحبه کننده از بچه ها: می دونین چطوری دنیا اومدین؟

مصاحبه جنسی با کودکان

بازداشت عوامل مصاحبه جنسی با کودکان

عوامل مصاحبه کننده با کودکان بازداشت شدند که توسط دادسرای ارشاد تهران صادر کرده و عوامل تهیه‌کننده کلیپ و مصاحبه‌کنندگان با کودکان توسط پلیس اطلاعات و امنیت دستگیر شدند.

چند روز بعد کلیپی جدید منتشر شد که در آن مجری و تهیه کننده مصاحبه جنسی با کودکان اظهار ندامت و عذرخواهی می‌کنند.

محتوا و ماجرای مصاحبه با کودکان

در این مصاحبه که پرسش‌ شوندگان آن کودکان بودند، خانم گزارشگر به خیابان رفته تا از کودکان بپرسد آیا می‌دانند بچه‌ها چطوری متولد می‌شوند.

آن‌طور که خانم مصاحبه‌گر بعدتر اعلام کرد خودش می‌دانسته این سوال، سوال زشتی است و نباید پرسیده شود فقط نمی‌دانسته غیرقانونی است.

کلیپ مصاحبه کودکان ابتدا توسط تولیدکنندگانش در آپارات بارگذاری شد. آن طور تهیه کننده می‌گوید در سه هفته بازدید چندانی نداشته، ولی با تغییر جای انتشار، ویدئوی سوالات منشوری از بچه ها تنها طی چند ساعت جزو ویدئو‌های پربازدید شده است.

مصاحبه جنسی با کودکان

کانال ژلوفن چه کانالی است؟

وقتی که انتقاد‌ها از آپارات شدت یافت، محمدجواد شکوری مقدم، موسس آپارات نوشت: «علاوه بر حذف فیلم نامناسب کانال ژلوفن، فعالیت این کانال نیز تا تعین تکلیف نهایی معلق شد.

روزانه بیش از ۲۰ هزار ویدئو در آپارات بارگذاری می‌شود،‌ای کاش کاربران عزیز از سرویس گزارش تخلفات آپارات پیش از پیش استفاده کنند تا با همراهی هم فضای مناسب‌تری برای مردم کشورمان بسازیم.»
مصاحبه جنسی با کودکان

واکنش مردم به فیلم پرسش از کودکان

در واکنش به مصاحبه با کودکان که کانال ژلوفن منتشر کرد، کاربری نوشته است: خانمی رو با چنین ظاهری راه انداختن کوچه و بازار از بچه‌ها بپرسه که چطوری به دنیا می‌آیید؟

حمیدرضا بیانی هم این کلیپ را از کانال ژلوفن را برنامه کثیف اینترنتی خوانده است.

پزشکی هم به این فیلم واکنش نشان داده و نوشته: “پرسیدن سوال‌های + ۱۸ از کودکان خردسال اسمش آگاهی نیست”

در مقابل کاربرانی هم معتقد بودند بالاخره آگاهی در مورد مسائل جنسی برای کودکان هم لازم است. هر چند که به قول معروف کار را باید دست کاردان سپرد و مصاحبه با کودکان را به افرادی واگذار کرد که علم و شناخت بیشتری دارند.

نظرات