بیوگرافی و عکس های فاطمه مهلبان

7

بیوگرافی و عکس های فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان هنرمند جوان ایرانی را در بیوگرافی کامل شخصی و هنری و آیدی اینستاگرام و عکس های جدید و شروع فعالیت و سن و ماه تولد وی را در مجله اینترنتی حرف تازه بخوانید

بیوگرافی فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان خواننده پاپ و سنتی خوان متولد مهر ماه دهه هفتاد در شمال ایران در مازندران بوده که در اینستاگرام و شبکه های مجازی به واسطه خوانندگی و اجرای آهنگ های محلی و غیره به شهرت رسیده است‌

فاطمه مهلبان

وی با صدای خاص و اجرای ترانه های زیبا خوان و بازخوانی آهنگ ها و ترانه های خوانندگان مطرح ایرانی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و دنبال کنندگان زیادی علاقه مند به اجرای او هستند.

شروع موسیقی

علاقه به هنر موسیقی و صدای خاص و گرم او باعث شد تا وارد عرصه خوانندگی و موسیقی شود .
او با خوانندن در پیج شخصی خود و انتشار آهنگ ها خیلی زود مشهور و معروف شد.

از جمله هنرمندانی می باشد که از طریق فضای مجازی به شهرت رسیده است، تعداد فالوور های وی در اینستاگرام هم اکنون ۲۸۳ هزار می باشد.

فاطمه مهلبان

سبک خوانندگی

سبک خوانندگی مهلبان، فولکلور مازندرانی می باشد و با باز خوانی ترانه های قدیمی خوانندگانی مثل استاد عبدالحسین مختاباد بازخوردهای خوبی از سوی کاربران فضای مجازی دریافت کرده است
تنطیم و میکس آهنگ های وی بر عهده بنیامین عمرانی می باشد، و ترانه های محلی زیادی را اجرا کرده است

فاطمه مهلبان

اینستاگرام فاطمه مهلبان

صفحه اینستاگرام او ۲۸۳ هزار فالور دارد و متن های زیادی همراه عکس های خود منتشر می کند که از جمله: دنیا کوچیک تر از اونه که بخواییم برای به دست آوردنش دروغ بگیم!!! مرگ هم حقیر تر از اونه که بخواییم ازش بترسیم و به نفاق و تملق تن بدیم! اما دنیا طلب ها خیلی خیلی کوچیک تر از اون هستند که بتونند، دنیا رو به ما پیشنهاد بدند یا از مرگ بترسونند!؟
بندگی خدا رو بکنیم، هیچ کس نمیتونه ما رو به بند بکشه، البته بین شجاعت و دریدگی، بین صداقت و پرده دری و بین صراحت و هتاکی از بهشت تا جهنم فاصله است. کسی از اینکه روی خدا حساب کرده ضرر نمیکنه. یادش بخیر، بچه که بودیم، همه حرف راست رو، فقط از ما میشنیدند……..

من هیچ ندانم که مرا آنکه سرِشت

از اهل بهشت کرد یا دوزخ زشت

جامی و بتی و بربطی بر لب کِشت

این هر سه مرا نقد و تو را نسیه بهشت!

فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان

 

عکس های فاطمه مهلبان

در ادامه چند عکس جدید و جذاب این این هنرمند مازندرانی را مشاهده کنید که در اینستاگرام و شبکه های مجازی بسیار مشهور و معروف است.

فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان

فاطمه مهلبان

7 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های فاطمه مهلبان

  1. Smok گفت:

    خانم مهلبان سالار صدا و قیافه ، من که عاشقشم.

  2. وحیدسلیمی گفت:

    ایران وتوران. دیده ایم. خوبان. بسیار. دیده ایم. اما. تو. باثه. من. یه. چیزه. دیگه. ای. قلبم. فاطمم.

  3. مرتضئ سبزیان گفت:

    اولی باریک کلیپ ودیو بدستم رسید.بازخوانی آهنگ زنده یادسوسن که میگه(یادت میاد…..)صدایش دلنشین همراه باغ می که آهنگ هرچه جلوترمیرفت مرا هم بدنبال خودمیکشید.حیفم آمد.الآن بگذرم بلافاصله پستی دراینستاگرام اختصاص دا دم.بامز روزی نشستم تایک خواننده نامی شود.ومن ایمان دارم که اینچنین خواهدشد.

  4. دهقان گفت:

    با سلام به خانم‌ مهلبان باید عرض کنم که صدای شما بقدری گرم و دلنشین هست که واقعا اهنگ های که با صدای شما اجرا شده نام بر وان‌ هست .متشکرم

  5. امید گفت:

    سلام.صدای شما بدون هیچ تنظیمی خصوصا زمانی که با احساس میخوانید،شنیدنیست.متاسفانه دربیشتر تنظیمات صدای شما مثل فرازمینیها میشود…..
    و ایکاش برای طرح نظرات شخصی ومذهبیتان با عنایت به سنتان،بیشتر تامل میفرمودید………..
    برقرارباشید

  6. محمد گفت:

    از نظر من ایشون بسیار صدای گرم ودلنشینی دارن .ومیتونن مثل خواننده گانی همچون خانم شکیلا هم اون اصالت خودشون رو حفظ کنن هم پیشرفت کنن .برای ایشون وخانواده محترمشون ارزوی موفقت وسلامتی دارم

  7. کوروش گفت:
    2
    12

    چقدر چرت وپرت مینویسه. ب از بندگی خدا سخن میگه. وبعد. رباعی خیام رو مینویسه که کلا. بندگی خدا و خود خدا و کلا همه چیزو نفی میکنه. اخه خانم محترم. حدااقل. قبل ازاینکه موعظه کنی مثل اخوند وملا یه مطالعه ای هم بفرمایید. دراین. باب.

نظرات