بیوگرافی و عکس های الین فریده کونینگ بازیگر در مستند جستجوی فریده

0

بیوگرافی و عکس های الین فریده کونینگ بازیگر در مستند جستجوی فریده

الین فریده کونینگ را در سایت حرف تازه با یبیوگرافی و عکس های کودکی تا امروز و علت گم شدن و رها شدن در حرم امام رضا و بازی در مستند در جستجوی فریده و و محل زندگی کنونی و عکس های خانواده و آدرس اینستاگرام و شغل و سن او مشاهده و بخوانید

بیوگرافی الین فریده کونینگ

الین فریده دختر ایرانی الاصلی در دهه چهار زندگی خود قرار دارد و تقریبا ۴۵ ساله می باشد داستان زندگی و سرگذشت عجیبی دارد و در قالب فیلم مستند ساخته شده که اشک هر بیننده ای درآورده است.

الین فریده کونینگ

رها شدن در ۱۶ ماهگی در حرم امام رضا

فریده در شانزده ماهگی توسط پدر و مادرش در حرم امام رضا (ع) رها شده و پس از آن توسط مسئولین شیرخوارگاه به یک خانواده هلندی سپرده می شود.

در جستجوی پدر و مادر واقعی از ۳۸ سالگی

از سن سی و هشت سالگی به جستجو برای یافتن والدین و پدر و مادر اصلی خود پرداخته و برای انجام آزمایشات دی ان ای به ایران سفر کرده است

عکس کودکی الین

الین فریده کونینگ

زندگی در هلند و شغل

من تقریبا ۴۲ ساله هستم و در هلند زندگی می کنم و یک مددکار اجتماعی هستم و به عنوان یک سوپروایزر بر زندگی  ۱۷ نفر که متاسفانه عقب مانده ذهنی‌اند و در یک مزرعه ساکن هستند و کار می کنند، نظارت دارم.

الین فریده کونینگ

همیشه درباره ایران کنجکاو بودم

من همیشه در مورد ایران کنجکاو بودم و بویژه در ده سال اخیر عمرم دلم می خواست که به اینجا بیایم اما اطرافیانم مدام به من می گفتند که ممکن است خطرناک باشد و منصرفم می کردند اما در سی و هشت سالگی تصمیم گرفتم که به جستجو بپردازم وگرنه بسیار دیر خواهد شد.

الین فریده کونینگ

علاقه به فرهنگ ایرانی

پیش از شروع جستجویم به موسیقی و فرهنگ ایرانی علاقمند شدم و حتی به کنسرتی رفتم و در جشن نوروز و یلدا شرکت کردم و به تدریج «ایران» در زندگی من ورود پیدا کرده است.
من عاشق مردم ایران شده ام چرا که من فکر می کنم بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند اما وضعیت ترافیک من را بسیار متعجب کرد.

الین فریده کونینگ

پدرو مادرم را می بخشم

من آنها را به خاطر رها کردنم می بخشم و با عشق در آغوش می کشم

راهیابی به جشنواره اسکار

هیأت معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار ۲۰۲۰ فیلم مستند در جستجوی فریده به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار انتخاب کردند.

الین فریده کونینگ

الین فریده کونینگ بازیگر مستند در جستجوی فریده

یکی از آثار موفق دنیای مستند است که اولین با در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و جوایز مختلفی از جشنواره های متعدد دریافت کرد.

اینستاگرام الین فریده کونینگ

در ادامه چند تصویر بازیگر زن مستند در جستجوی فریده را مشاهده کنید و آدرس اینستاگرام وی نیز با آیدی elinraridehkoning فعال است

الین فریده کونینگ

عکس های الین فریده کونینگ

چند تصویر را در زیر مشاهده کنید و این فیلم دوباره به مناسبت انتخاب برای اسکار اکران مجدد میشود.

الین فریده کونینگ

الین فریده کونینگ

الین فریده کونینگ

الین فریده کونینگ

الین فریده کونینگ

الین فریده کونینگ

نظرات