بیوگرافی و عکس های پارسا قربانی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های پارسا قربانی بازیگر

پارسا قربانی را در سایت حرف تازه با بیوگرافی کامل هنری و خانوادگی و شخصی به همراه عکس های اینستاگرام و سوابق بازیگری و دیگر فعالیت ها آدرس اینستاگرام و آثار فیلم و سریال ایشان را مشاهده کنید

بیوگرافی پارسا قربانی

محمدپارسا قربانی بازیگر ایرانی در ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ در تهران به دنیا آمده و علاوه بر تحصیل در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد و تک فرزند خانواده است.

پارسا قربانی

خانواده هنرمند

آقای قربانی در یک خانواه هنرمند به آمده و با فنون بازیگری و دوربین و فضای سینما بیگانه نیست و از کودکی با آنها بزرگ شده است .
مادرش سمانه حبیب پور از بازیگران و مدرسان بازیگری و کارگردانان ایرانی و عضو ثابت گروه تئاتر مانی به سرپرستی سیروس همتی است و ایشان نیز از کودکی تحت آموزه های مادر و تعلیمات او از کودکی پای به عرصه هنر و بازیگری گزاشته است.
از کودکی همیشه در پشت صحنه نمایش های مادرش حضور داشت و برای اولین بار در نمایش هایی بازی کرد که به کارگردانی خانم حبیب پور بود.

پارسا قربانی

تاکنون در چندین نمایش و فیلم ایفای نقش کرده که از جمله فیلم سینمایی امپراطور جهنم به کارگردانی پرویز شیخ طادی که در نقش کودکی های استاد علی نصیریان بازی کرده که در جشنواره به اکران درآمد
در کارهای نمایشی مدرسه و تئاتر دانش آموزی نیز فعالیت دارد و به مدت دو سال نفر اول تئاتر مدارس و شاهنامه خوانی در منطقه انتخاب شد

پارسا قربانی

اینستاگرام پارسا قربانی

پیج شخصی وی با آیدی parsahgorbani فعال است و تصاویر بیشتر و برای آشنایی با این هنرمند آتیه دار کشورمان سری به پیج وی بزنید.

پارسا قربانی

فعالیت های ورزشی

پارسا علاوه بر سینما و هنرپیشگی در زمینه ورزش نیز فعال است و رشته تکواندو بطور حرفه ای دنبال میکند.
او در این رشته مدال آوری نیز کرده و دارای کمربند قرمز و دو مدال برنز نیز تاکنون کسب کرده است
در زمان بازی در سریال بانوی سردار تیراندازی و نیز اسب سواری را تحت آموزه های سعید طاووسی مربی اسب سواری فراگرفت

پارسا و مربی اسب سواری وی آقای سعید طاووسی

پارسا قربانی

بازیگر نقش کودکی علیمردان خان در سریال بانوی سردار

آقای قربانی مدت هشت ماه درگیر بازی در سریال بانوی سردار بود که پروژه ای بسیار بزرگ و تاریخی و سختی محسوب میشد و صحنه های سخت تاخت با اسب و پایین آمدن از کوه و تیراندازی در این سریال بصورت واقعی توسط این هنرمند انجام شده است که جای تحسین و ستودن دارد.
وی در نقش کودکی علیمردان خان پسر سردار بی بی مریم بانوی مبارز بختیاری بازی کرده و حماسه و مبارزات این مادر و پسر بختیاری در تاریخ ایران ماندگار شده است.

پارسا قربانی

عکس های پارسا قربانی

در ادامه چند تصویر شخصی و هنری از ایشان در کنار مادر و در پشت صحنه سریال بانوی سردار را مشاهده کنید

پارسا قربانی

پارسا قربانی

 

پارسا قربانی پارسا قربانی

پارسا قربانی

پارسا قربانی

 

نظرات