بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

0

بیوگرافی و عکس های شاهین جمشیدی مجری

شاهین جمشیدی مجری و گوینده ایرانی را در حرف تازه با بیوگرافی کامل هنری و زندگی شخصی همراه با عکس های خانوادگی و همسر و دخترش و آدرس اینستاگرام و سوابق کاری و نحوه مجری شدنش را بخوانید.

بیوگرافی شاهین جمشیدی

شاهین جمشیدی مجری تلویزیون و گوینده رادیو در ۱۹ شهریور ۱۳۶۰ در تهران در خانواده ای مطبوعاتی و فرهنگی با اصالت لاریجانی به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی و زراعت و اصلاح نباتات در مقطع فوق لیسانس می باشد‌.

شاهین جمشیدی

شروع فعالیت از روزنامه نگاری تا اجرا

وی در خانواده ای مطبوعاتی و فرهنگی به دنیا آمده و ابتدا کارش را از روزنامه نگاری شروع و سپس وارد رادیو جوان و بعد از مدتی به عنوان مجری وارد تلویزیون شد‌
اهل نوشتن و ذوقی برای شعر گفتن دارد و قلم خوبی برای سرودن متن ها و اشعار زیبا دارد.

قبل از ورود به مجریگری در صفحه کشاورزی روزنامه های اقتصادی مثل اقتصاد پویا و سرزمین پویا مطلب می نوشت و در این زمینه کار میکرد.
جمشیدی مجری پرکار این روزهای تلویزیون از دنیای رادیو به تلویزیون راه یافت و اولین بار با اجرای برنامه ای برای ایام دهه فجر و بعد از آن به عنوان مجری گزینه جوان شناخته شد

شاهین جمشیدی

همسر شاهین جمشیدی

وی در سال ۱۳۹۲ همزمان با عید غدیر خم ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصب این ازدواج یک دختر به نام دیباست که در سال ۹۴ به دنیا آمده است.

شاهین جمشیدی

فعالیت در رادیو

از سال ۸۳ در رادیو جوان مشغول به کار شده ، در روزهای اول فقط ۵دقیقه به صورت تلفنی روی خط رادیو جوان میرفت و با اخباری که در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جمع آوری می کرد آن آیتم مخصوص به خودش را اجرا می کرد.
بعد از گذشت مدت کوتاهی فعالیتش را در رادیو جوان گسترش داد و وارد استودیو رادیو جوان شده و پای ثابت اجراهای برنامه های گوناگون شد.
در مجموع ۴سال در رادیو جوان بود و بعد از برنامه موج روز، برنامه‌های دیگری را نیز مثل باشگاه دانشمندان جوان، شبکه برق و ..را به عنوان گوینده -مجری اجرا کرد.

شاهین جمشیدی

مجری تلویزیون و برنامه گزینه جوان و گلخانه

از سال ۸۷ از طرف احسان علیخانی و علی زاهدی برای اجرای برنامه محرمانه به مناسبت دهه فجر برای شبکه ۳ دعوت شد .
مخاطبان شاهین جمشیدی را با دو برنامه گزینه جوان که برنامه مشاوره کنکوری و درباره کنکور سراسری بود و دیگری برنامه گلخانه می شناسند و با این دو برنامه به شهرت رسید و معروف شد.
او چند سال اجرای برنامه گلخانه را برعهده داشته که برنامه ای گفتگو محور با هنرمندان و بازیگران هست که او را تبدیل به یک مجری توانمند و شناخته شده کرده است

شاهین جمشیدی

او تاکنون اجرای برنامه هایی چون محرمانه، مجری برنامه گزینه جوان و برنامه کولاک و برنامه صبح (یکی از برنامه های پر طرفدار صبحگاهی)، از سال ۸۹ اجرای برنامه سینما گلخانه ، از اردیبهشت ۹۲ در روز جمعه ها اجرای برنامه خوشا شیراز و … بر عهده داشته است‌

به تازگی در سریال آچمز به عنوان بازیگر در نقش خودش یعنی مجری حضور داشته است.

شاهین جمشیدی

عکس های شخصی شاهین جمشیدی

در ادامه چند تصویر جدید از وی و دخترش دیبا را مشاهده کنید

شاهین جمشیدی

شاهین جمشیدیشاهین جمشیدی

شاهین جمشیدی

نظرات