مدلهای بسیار شیک و کاربردی مبل اتاق کودک دخترانه و پسرانه

0

مدلهای بسیار شیک و کاربردی مبل اتاق کودک دخترانه و پسرانه

مبل کودک مناسب اتاق خواب و مخصوص کودکان را در این بخش از سایت حرف تازه برای علاقه مندان و مادران عزیز گلچین و گردآوری شده تا برای خرید فرزندان دلبندتان از این مدلها که آخرین مدلهای راحتی و صندلی کودک مخصوص پسر و دختر می باشد ایده بگیرید.

امروزه برای دکوراسیون اتاق کودک بیشتر وقت گذاشته می شود تا امکانات بیشتر برای رفاه و آسایش، در کنار تزیینات و تجملات، برای فرزندان فراهم میشود .

مبل کودک

مبل کودک

مدلهای شیک مبل و راحتی کودک

همانطور که در مدل بالا مشاهده می کنید این مدل بسیار کاربردی بوده و کودک هم میتواند برای نشستن استفاده کند و هم می تواند برای دراز کشیدن و خوابیدن و مشق نوشتن روی آن دراز بکشد.

دکوراسیون شاد اتاق کودک باید رنگ های شاد داشته باشد و انتخاب مبلها و راحتی ها، در رده سنی خاص و حساس ، با وسایلی که هم بی خطر باشد و هم بسیار دلپذیر و شیک انتخاب سختی است و حساسیت زیادی را می طلبد ، زیرا باید احساسات و روحیات خاص و لطیف آنها بیش تر مورد توجه قرار گیرد.

مبل کودک

مبل کودک

مبل کودک

مبل کودک

مبل کودک

مدلهای زیبای مبل و صندلی اتاق بچه ها

اگر می خواهید مبلی برای کودکتان بخرید و فراهم کنید، ابتدا روحیات انها و علاقه مند ها و سن و رده سنی و جنسیت و رنگ مورد علاقه و از همه مهمتر راحتی و اینکه با ست کردن با دیگر لوازم اتاق ، آنرا در نظر بگیرید.

در دکوراسیون اتاق کودک می توان از انواع مدل راحتی استفاده کرد، که از مدلهای عروسکی و اسپرت و شکل ماشین و شخصیت های کارتونی و یا بسیار ساده و معمولی با تنوع شکل و رنگ تولید و در بازار موجود است.

مبل کودکمبل کودک

ایده راحتی اتاق کودک با طرح کیتی

مبل کودکمبل کودکمبل کودک

مدل مبل کودک پسرانه

اگر کودک شما دارای روحیه ای حساس و با قدرت تخیل بالا می باشد، بهتر است با ایده گرفتن از خود کودک و یک مشاور دکوراسیون اتاقش را به شکلی طراحی کنید، که آزادانه بتواند به رویا پردازی های خود ادامه دهد و از دوران شیرین کودکی نهایت لذت و بهره را ببرد. یکی از اقدامات مفید برای تغییر دکوراسیون تکراری فرزندتان و زینت بخشیدن به اتاق او، استفاده از مبلهای می باشد

مبل کودک

ایده مبل اتاق کودک با طرح پسرانه

مبل کودکمبل کودکمبل کودک

مدل مبل کودک دخترانه

برای خرید ایده آل حتما رنگ های آبی و سبز و شخصیت های کارتونی پسرانه را برای فرزند پسر اگر دارید انتخاب کنید و دختر خانم ها نیز همیشه عروسکی و فانتزی و شخصیت های باربی و دخترانه با رنگ های شاد و تند مانند قرمز و صورتی و بنفش و اینگونه رنگها را می پسندند

مبل کودکمبل کودک

مبل و صندلی کودک شکل ماشین

مبل کودکمبل کودک

مدلهای راحتی اتاق کودک به شکل میکی موس

مبل کودک

 

دکوراسیون اتاق کودکان با مبل های فانتزی

با توجه به گسترش استفاده از امکانات ارتباطی و تغییر روش زندگی، فرزندان دوست دارند متفاوت باشند، که با توجه به مجزا بودن اتاق زندگی آن ها، دکوراسیون متفاوت و جداگانه ای هم نیاز می باشد. خرید یک مبل برای اتاق کودکتان می تواند یک توجه احساسی و یک سوپرایز غافلگیر کننده به حساب آید.

مبل کودک

مبل عروسکی اتاق کودک

مبل کودک

مبل کودک

مبل عروسکی کودک زرافه ای

مبل کودک

نظرات