عکسهای مراسم افتتاحیه جام باشگاه های غرب آسیا ۲۰۱۹ در کربلا عراق

0

عکسهای مراسم افتتاحیه جام باشگاه های غرب آسیا ۲۰۱۹ در کربلا عراق

مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه کربلا در عراق برگزار شد و تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در آن حضور داشتند .

عکس های افتتاحیه مسابقات غرب آسیا در کربلا را در این بخش مشاهده می کنید .

مسابقات غرب آسیا

ایران با ۴ دوره قهرمانی پرافتخارترین تیم در این تورنمنت است. اما تیم ملی کشورمان بعد از تقسیم بندی های جدید AFC از غرب آسیا به آسیا مرکزی منتقل شد و دیگر در این رقابت ها حضور ندارد.

مسابقات غرب آسیا
از شب گذشته مسابقات غرب آسیا با شرکت ۹ تیم ملی کشورهای عربی (بحرین، عراق، اردن، کویت، لبنان، فلسطین، عربستان‌ سعودی، سوریه و یمن) به میزبانی عراق شروع شد. نکته جالب حضور پررنگ زنان در مراسم افتتاحیه‌ای بود که در ورزشگاه کربلا برگزار شد. در این تورنمنت که از سال ۲۰۱۴ به بعد برگزار نشده بود تیم ملی ایران با ۴ قهرمانی رکورددار است، اما از سال ۲۰۱۲ به بعد دیگر در این مسابقات شرکت نکرد.

مسابقات غرب آسیا

این مسابقات غرب آسیا با شرکت ۹ تیم ملی کشورهای عربی (بحرین، عراق، اردن، کویت، لبنان، فلسطین، عربستان‌ سعودی، سوریه و یمن) به میزبانی عراق شروع شد. نکته جالب حضور پررنگ زنان در مراسم افتتاحیه‌ای بود که در ورزشگاه کربلا برگزار شد. در این تورنمنت که از سال ۲۰۱۴ به بعد برگزار نشده بود تیم ملی ایران با ۴ قهرمانی رکورددار است، اما از سال ۲۰۱۲ به بعد دیگر در این مسابقات شرکت نکرد

مسابقات غرب آسیا

مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۹

پاداش تیم قهرمان این دوره از جام باشگاهای غرب آسیا به میزبانی عراق مشخص شد.

سایت «اسپورت ۲۴» عربستان خبر داد که کمیته برگزاری جام باشگاه ها اعلام کرد که برای قهرمان این دوره از مسابقات پاداش ۱۰۰ هزار دلاری درنظر گرفته اند.

و نایب قهرمان این مسابقات پاداش ۵۰ هزار دلاری دریافت می کند و که مبلغ قابل توجهی میباشد.

نظرات