زمان برگزاری و ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

0

زمان برگزاری و ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

نمایشگاه الکامپ ۹۸ را با جزئیات و مراسم افتتاحیه و روز اختتامیه و ساعات کار و پایان کار اداری و نحوه برگزاری و غرفه ها و زمان برگزاری را در سایت حرف تازه بخوانید تا برای بازدید از این نمایشگاه اطلاع کافی داشته باشید.

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ تهران ۹۸

نمایشگاه امسال با شعار آینده بهتر از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود
از اهداف مهم این نمایشگاه بین‌المللی می‌توان به ارائه دستاوردهای عرصه صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال اشاره کرد و شعار امسال این رخداد دیجیتالی آینده بهتر است.

الکامپ

 

۲۵ نمایشگاه بین المللی الکترونیک ۲۰۱۹

یست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ۲۷ الی ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ صبح با حضور محمد جواد جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بین‌المللی با شعار آینده بهتر توسط سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای کشور کار خود را شروع خواهد کرد و از اهداف آن می‌توان به ارائه جدیدترین دستاوردهای عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران اشاره کرد.

الکامپ
زمان نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹

نمایشگاه بین المللی  که هر ساله برگزار می‌شود مکان مناسبی برای ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال است تا با بررسی فرصت‌های بازار بتوانند جایگاه‌ مناسبی برای محصولات و خدمات خود بسازند و عملکرد سالانه خود را در معرض نمایش و داوری عموم قرار دهند.
چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود فعالان بازار تقاضای بازار را تحریک کرده و به نوعی اقتصاد کشور را گسترش دهند.
در کنار برگزاری نمایشگاه در سال ۹۸ رویدادهای متعددی چون دولت الکترونیک، الکام استارز، الکام ترندز، الکام جابز، الکام تاکز و الکام گیم نیز برگزار خواهد شد.
در رویداد الکام جابز شاهد اشتغال آفرینی و کاریابی دانش آموختگان فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم و در الکام ترندز نیز مباحث فناوری‌های روز دنیا چون بیگ دیتا و بلاک چین مورد بررسی خواهد گرفت.

نظرات