بیوگرافی و عکس های مجتبی کشاورز تهیه کننده

0

بیوگرافی و عکس های مجتبی کشاورز تهیه کننده

مجتبی کشاورز ، تهیه کننده سینما و تلویزیون را در سایت حرف تازه با بیوگرافی کامل و عکس های شخصی و آدرس اینستاگرام و سوابق و تهیه کنندگی برنامه دعوت در ماه رمضان در شبکه یک و نحوه آشنایی و ازدواج با محیا اسناوندی را مشاهده کنید.

مجتبی کشاورز

بیوگرافی مجتبی کشاورز

وی تهیه کننده سینما و تلویزیون است که سالهاست در این حرفه فعالیت دارد و از شاخص ترین و جدیدترین تهیه کنندگی او در برنامه ماه رمضانی دعوت به اجرای محمد برمایی بود.

مجتبی کشاورز
کشاورز درباره اجرای برنامه دعوت توسط برمایی گفت: او مجری نیست و ما قرار بود در برنامه درباره خانواده حرف بزنیم.
برمایی عضو جدیدی از دعوت نبود بلکه بخشی از دعوت بود. ما کسی را می خواستیم که استاد باشد و آقای برمایی بحث را هدایت و کارشناسی می‌کرد.

مجتبی کشاورز

او در سال ۹۴ نیز یا همکاری و اجرای نیما کرمی و زینب زارع ، برنامه دعوت را روی آنتن برده بود که بنا به گفته این تهیه کننده با سابقه پروژه دعوت یک پروژه چهار ساله است که این بار در شبکه یک اجرا شد و قبلا در برج میلاد نیز در ایام ماه رمضان اجرا شده و هنرمندان و چهره های ورزشی و موسیقی و هنری زیادی در آن شرکت کردند که نیما کرمی و همسرش مجری آن بودند

مجتبی کشاورز

همسر مجتبی کشاورز

وی در تیرماه ۹۸ مصادف با ولادت امام رضا ع مراسم عقد و نامزدی خود را با محیا اسناوندی مجری و بازیگر برگزار کرد و تصاویر آن در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از هنرمندان و مجریان معروف از جمله فرزاد حسنی به این زوج هنری تبریک گفتند.محیا اسناوندی متولد ۱۳۶۲ و مجری و بازیگر است که در اجرا نیز ماند بازیگری موفق است.

محیا ایناوندی نوشته :ورود شکوهمندانت به هستی من؛ عقد بستگی قلب و جسم و روحمون، دلبرانه ترین روز تاریخ زندگیم، مقارن شد با روز میلاد حضرت ِ دلبر…. چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

وی علاوه بر اجرا در سریال دستت را به من بده و برنامه کودک شبکه پنج و برنامه صبحگاهی شبکه یک با نام صبح بخیر و فیلم سینمایی دم سرخ ها حضور داشته است و همچنین درخشش او در نامه آخر و روزهای بهتر باعث شهرتش در عرصه بازیگری شده است. اما ایشان را باید به عنوان مجری شناخت و بیشترین فعالیتش در عرصه اجرا می باشد.

مجتبی کشاورز

عکس های کشاورز تهیه کننده برنامه دعوت

در ادامه چند تصویر از این هنرمند کشورمان را مشاهده کنید و ناگفته نماند که صفحه شخصی و اینستاگرام وی خصوصی و شخصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

 

مجتبی کشاورز

مجتبی کشاورز

مجتبی کشاورز

مجتبی کشاورز

نظرات