بیوگرافی محیا اسناوندی مجری بازیگر و همسرش +‌عکس جدید و محیا اسناوندی کیست

0

بیوگرافی محیا اسناوندی مجری بازیگر و همسرش +‌عکس جدید و محیا اسناوندی کیست

بیوگرافی محیا اسناوندی مجری و بازیگر ایرانی و همسرش همراه با عکس های جدید و اینستاگرام و زندگی شخصی و هنری در سایت حرف تازه بخوانید.

محی اسناوندی مجری تلویزیون است او متولد ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران می باشد و علاوه بر مجریگری و اجرا در تلویزیون، بازیگر و گوینده رادیو نیز می باشد. از سال ۸۸ وارد سازمان صداوسیما شده و با اجرای درخشان و توانمند خیلی زود توانست به عنوان مجری در برنامه های مهم تلویزیونی اجرا داشته باشید. او در حال حاضر متاهل بوده و یک دختر دارد. مجتبی کشاورز تهیه کننده همسر خانم اسناوندی است.

بیوگرافی محیا اسناوندی

محیا اسناوندی مجری و گوینده رادیو و تلویزیون متولد ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران بوده و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته میکروبیولوژی می باشد. ایشان به دلیل بارداری و مادر شدن مدتی از اجرا دور بود و حالا در دی ماه ۱۴۰۲ دوباره فعالیت خود را به عنوان مجری در صدا و سیما آغاز کرده است.

محیا اسناوندی

خانم اسناوندی در کنار مجریگری و اجرا در رادیو و تلویزیون کار بازیگری را هم در کارنامه هنری خود دارد و در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است.

سوابق

محیا اسناوندی درباره نحوه ورود به صدا و سیما می گوید: من از سال ٨٨ وارد سازمان صدا و سیما شده کارم را با گروه اجتماعی شبکه تهران آغاز کردم
سال ها با گروه کودک و نوجوان شبکه تهران همکاری داشتم.
در سال ٩۴ به شبکه یک رفتم و برنامه بچه های مردم به تهیه کنندگی مجتبی احمدی را اجرا کردم.
بعد از اجرای این برنامه ،پیشنهاد های خوبی داشتم ،اما من منتظر کار متفاوتی بودم.
از سال ٩٢ به عنوان گوینده و بازیگر با رادیو خانواده، رادیو سلامت و رادیو جوان همکاری داشتم .

محیا اسناوندی

همسر محیا اسناوندی کیست

محیا اسناوندی یک خانم متاهل است و ازدواج کرده. او در ۲۳ تیر ۱۳۹۸ با مجتبی کشاورز تهیه کننده سینما و تلویزیون ازدواج کرده اسات ثمره ان ازدواج یک دختر است که در سال ۱۴۰۱ به دنیا امده است. وی مراسم عقد خود را در سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار کرد.

محیا اسناوندی

آثار اجرا و بازیگری

سریال از فراز الوند (۱۳۹۷)
برنامه موسیقایی ترانه باران (۱۳۹۶)
برنامه تلویزیونی بچه‌های مردم (۱۳۹۴)

سریال تلویزیونی دیگری (۱۳۹۶)
دم سرخ‌ها (۱۳۹۶)
سریال تلویزیونی نامه آخر ۱۳۹۵

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی مجری ترانه باران

یکی از برنامه هایی که اجرا میکرد برنامه جمعه من در رادیو جوان به کارگردانی فرزاد حسنی بوده و دیگری برنامه زنده خونه زندگی از رادیو سلامت می باشد که از پرشنونده ترین برنامه ها هستند.
محیا اسناوندی در برنامه های صبحگاهی مشهور و پر مخاطبی چون صبح ایران و شبکه دو و پنج اجرا داشته است.
اما او با ترانه باران مشهور شده و مخاطبان او را شناختند

محیا اسناوندی

کلاس های فن بیان

در کلاس های فن بیان، بدن و بازیگری اساتیدی چون علیرضا معینی، میکاییل شهرستانی و وحید جلیلوند شرکت کردم .

بازیگری

بعد از گذراندن دوره های بازیگری بازیگری اولین نقشم را در دو اپیزود از سریال روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی بازی کردم.
در فیلم سینمایی «دم سرخ ها» نیز جلوی دوربین آرش معیریان رفتم و نقش کوتاه اما جذاب و در سریال دستت را به من بده را بازی کرده

 

محیا اسناوندی

مجری بازیگر

من یک مجری بازیگرم و در تمام برنامه هایی که تا امروز اجرا کرده ام ، از بازی استفاده ی زیادی کرده ام، در برنامه های مناسبتی، ماه رمضان، انتخابات و حتی دفاع مقدس سعی کردم با الهام از فن بازیگری و با ایفای نقش به برنامه ورود کنم و بعد صادقانه دل به دل مخاطب دهم و بتوانم بهترین اجرا را داشته باشم.

محیا اسناوندی

عکس های محیا اسناوندی و همسرش

در ادامه تصاویر بیشتر از وی را مشاهده کنید. این گوینده و مجری صدا و سیما به تازگی در سریال پردیس حضور دارند و یکی از بازیگران این سریال می باشد.

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی

نظرات