مدارک و مراحل دریافت وام ازدواج و آدرس سامانه ثبت نام

0

مدارک و مراحل دریافت وام ازدواج و آدرس سامانه ثبت نام

مراحل دریافت وام ازدواج برای زوج های جوان که تازه می خواهند تشکیل زندگی مشترک دهند تعلق میگیرد و بیشتر خانواده ها برای تهیه لوازم و تدارک عروسی و مراسم ازدواج آن را دریافت می کنند.

ما در این بخش از سایت حرف تازه مراحل و مدارک و شرایط دریافت وام ازدواج نحوه ثبت نام و آدرس سایت ثبت نام برای وام ازدواج را بیان کردیم تا زوج های جوان براحتی این تسهیلات را دریافت کنند

شرایط و مراحل دریافت وام ازدواج

از شرایط عمومی دریافت این است که زوج هایی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند که دارای تابعیت ایرانی اسلامی باشند و در غیر این صورت نمی توانند وام ازدواج دریافت کنند و این تسهیلات به آن ها تعلق نخواهد گرفت.
بیشتر زوج ها از طریق ثبت نام در بانک ملی وام ازدواج خود را دریافت می کنند و علاوه بر این بانک ،بانکهای دیگر نیز اقدام به ارائه تسهیلات مورد نظر به زوجهای جوان کردند.

مراحل دریافت وام ازدواج

مراحل دریافت وام ازدواج

برای دریافت این نوع از تسهیلات زوجینی که در خارج از ایران زندگی می کنند نیز می توانند اقدام به دریافت تسهیلات کنند و در صورتی که مدارک و اسناد لازم ازدواج را ارائه دهند می توانند اقدام به انجام این کار کنند. مدارک مورد نیاز وام ازدواج در ایران به شرح زیر می باشد:

مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج

کپی و اصل از تمام صفحات شناسنامه زوجین
کپی و اصل از سند ازدواج
مدارک شناسایی ضامن ها
کپی و اصل کارت ملی زوجین
کپی و اصل از کارت ملی و شناسنامه ضامن ها
آدرس محل سکونت زوجین به همراه کد پستی
کد رهگیری انجام ثبت نام برای دریافت وام

 

مراحل دریافت وام ازدواج

سامانه تسهیلات وام ازدواج

اولین مرحله از مراحل دریافت وام ازدواج ثبت نام از طریق سایت است که باید بعد از تکمیل مدارک فوق این کار را انجام دهند.
در صورتی که سامانه ثبت نام شما را به طور کامل انجام دهد شما کد رهگیری دریافت خواهید کرد که تنها به متقاضیان و زوجین داده می شود. متقاضی از طریق پیگیری این سایت می تواند شعبه دریافتی وام خود را مشخص کند و با مراجعه به این شعب وام خود را دریافت نماید.

مدت زمان برای بازپرداخت

بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه است که با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته می شود و به شکل قسطی قابل بازپرداخت است.
از دیگر شرایطی که برای دریافت وام ازدواج الزامی است داشتن ضامن برای دو طرف است و در غیر این صورت وام ازدواج به شما تعلق نخواهد گرفت.

آدرس سامانه و نحوه ثبت نام در سامانه تسهیلات وام ازدواج

نظرات