بیوگرافی رضا اسدی فوتبالیست و همسرش +‌سوابق و عکس ازدواج و همسرش کیست

0

بیوگرافی رضا اسدی فوتبالیست و همسرش +‌سوابق و عکس ازدواج و همسرش کیست

رضا اسدی بازیکن فوتبال و عضو تیم ملی فوتبال ایران است او عنوان آقای گلی را در لیگ برتر ایران را دارد. رضا اسدی در ۲۷ دی سال ۱۳۷۴ در گرگان به دنیا آمده است. اولین فرزند خانواده است و یک خواهر دارد. پدرش کارگر و مادرش خانه دار است. رضا اسدی ۱۹۰ سانتی متر قد و ۷۸ کیلوگرم وزن دارد و در فروردین ماه ۱۴۰۳ ازدواج کرد. در ادامه بیوگرافی رضا اسدی و عکس های شخصی و ورزشی و آغاز حرفه ای فوتبال, بازی در تیم ملی جوانان, حضور در تیم تراکتورسازی, پیوستن به تیم سن پولتن اتریش, عضویت در تیم پرسپولیس, بازگشت دوباره به تراکتورسازی و ازدواج رضا اسدی و همسرش کیست در سایت حرف تازه به همراه سوابق و کارنامه ورزشی و آمار گلزنی و آدرس اینستاگرامش را مشاهده کنید

بیوگرافی رضا اسدی فوتبالیست و همسرش +‌سوابق و عکس ازدواج و همسرش کیست

 

بیوگرافی رضا اسدی

رضا اسدی فوتبالیست ایرانی در ۱۲۷ دی ۱۳۷۴ در گرگان به دنیا آمده و در فصل قبل در باشگاه فوتبال سایپا در لیگ برتر بازی می‌کرد و پست فوتبالی او هافبک دفاعی می باشد.

رضا اسدی درباره زندگینامه و فعالیت هایش در فوتبال می گوید: تا اینجای کار آمده‌ام و زندگی‌نامه قشنگی داشته‌ام. به نظرم در آینده هم بتوانم داستان بهتری داشته باشم تا جوانانی که فوتبال من را نگاه می‌کنند بتوانند الگوی خوبی برای آنها باشم.

رضا اسدی

سوابق ورزشی

براساس بیوگرافی رضا اسدی، فوتبال حرفه ای را از زادگاه خود و سپس از سپاهان اصفهان شروع کرده و درخشش او و دیده شدن او در لیگ برتر از پیوستن به نفت تهران شروع شد. او بعدها به تیم های سایپا و عضو تیم ملی جوانان و با دعوت ویلموتس به تیم ملی راه یافت.

ازدواج و همسر رضا اسدی کیست

بیوگرافی و ازدواج رضا اسدی

رضا اسدی بازیکن سپاهان ازدواج کرد او در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با انتشار یک پست اینستاگرامی از متاهل شدن خود خبر داد. رضا اسدی نوشت: مبادا یک زمان بی تو!

رضا اسدی

لژیونری و پیشنهاد خارجی

این بازیکن فوتبال در سال ۱۳۹۹ با تیم سن پولتن اتریش امضا کرد اما به دلیل مصدومیت همان اوایل فصل از این تیم بیرون آمد. مصدومیت باعث شد رضا اسدی پس از یک سال بازی در این تیم قراردادش را فسخ کند.

در سال ۱۴۰۰ او یک قرارداد ۱ ساله به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان بست و وارد تیم پرسپولیس شد. آن زمان این تیم توسط یحیی گل محمدی رهبری می‌شد.

اسدی فوتبالیست ۲۲ ساله در زمانی که بازیکن سایپا بود پیشنهاد اروپایی از طرف تیم دانمارکی داشت و دوست داشت لژیونر شود.

هافبک دفاعی سابق تیم فوتبال سایپا این روزها در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد هنوز تیم آینده خود را مشخص نکرده است.

با این وجود اسدی مدعی شده که از چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و تراکتور پیشنهاد دارد اما مدیر برنامه وی مدعی است باشگاه سپاهان نیز مذاکراتی را برای جذب این بازیکن با وی انجام داده است.

مدیر برنامه این بازیکن همچنین از پیشنهاد اروپایی این ملی‌پوش جوان خبر می‌دهد و مدعی است باشگاه المپیک دونسک اوکراین خواهان این بازیکن ایرانى است اما پیشنهاد این باشگاه از سوی بازیکن رد شده است.

رضا اسدی

درخشش در نفت تهران

علی دایی با دیدن درخشش و بازی تکنیکی اسدی در نفت تهران او را به سایپا برد.

رضا اسدی

تیم ملی ایران

آقای اسدی برای اولین بار سال ۱۳۹۲ به تیم ملی جوانان دعوت شد و در سال ۱۳۹۸ توانست وارد تیم ملی بزرگسالان شد.

وی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: خدا را شکر می‌کنم که لباس مقدس تیم ملی را به تن کردم و شانس زیادی برای نشان دادن خودم به سرمربی تیم ملی دارم.سرمربی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به تمام رده‌ها و مربیان باشگاهی دارد و علاقه‌مند است ما را در لیگ برتر ببیند و بازی‌های ما را دنبال می‌کند.

بازیکن فصل گذشته سایپا تاکید کرد: شرایط سنی خوبی دارم و در فصل گذشته تلاش کردم بتوانم به تیم ملی برسم.
هدف هر فوتبالیستی است که در بهترین شرایطش باشد و پله‌های ترقی را طی کند. تیم ملی هدف خوبی برای من است و کمک می‌کند در آینده بهتر کار کنم.
اسدی درباره مارک ویلموتس نیز گفت: او مربی بزرگی است. کارنامه او را می‌دانیم. بلژیک در صدر رنکینگ جهانی است و ایشان هم بار فنی بالایی دارند و می‌توانند به ما کمک کنند.

آغاز حرفه‌ای فوتبال

این فوتبالیست، فوتبال حرفه ای خود را از پست هافبک دفاعی در سپاهان آغاز کرد. پس از آن مدتی در تراکتور بود و بعد به پرسپولیس پیوست و دوباره به تیم تراکتورسازی بازگشت.

اگرچه رضا اسدی فوتبال را از کودکی با بازی در تیمهای محلی گرگان شروع کرده اما در سال ۱۳۹۲ مورد توجه گروه استعدادیاب‌های سپاهان قرار گرفت و به آکادمی سپاهان پیوست

او در سن ۱۹ سالگی در لیگ ۹۳- ۹۴ به تیم اصلی راه پیدا کرد و در سن ۲۰ سالگی در لیگ ۹۴ – ۹۵ وارد تیم نفت تهران شد و با عملکرد بی‌نظیرش توانست برای لیگ ۹۵ – ۹۶ با خواست علی دایی وارد تیم سایپا شده و با این تیم قرارداد ببندد.

بیوگرافی رضا اسدی – حضور در تیم تراکتورسازی

در بیوگرافی رضا اسدی امده، او در سال ۱۳۹۸یک قرارداد ۱ ساله به ارزش سه میلیارد تومان با تیم تراکتورسازی تبریز بست و تا زمان پایان تاریخ قراردادش در این تیم بازی کرد.او با بازی در این تیم تراکتور سازی تبریز ۱، قهرمانی جام حذفی ایران را به دست آورد.
او در ابتدای سال ۱۴۰۰ از سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و استقلال پیشنهاد عضویت داشت، به همین دلیل هر روز رقم قراردادهایش بالاتر می‌رفت. او در نهایت با قرار داد ۱۵ میلیارد و ۵ میلیارد وارد پرسپولیس شد.پس از طی کردن این مسیر رضا اسدی دوباره در ۴ تیر ۱۴۰۱ به تیم تراکتورسازی بازگشت و یک قرارداد یکساله با مبلغ ۹ میلیاردی امضا کرد.

رضا اسدی که با بدشانسی نتوانست در فصلی که با تغییری عجیب به عنوان مهاجم به کار گرفته شد، عنوان آقای گلی را به دست آورد،

عکس های شخصی و ورزشی رضا اسدی

در ادامه چند تصویر جالب و جدید از رضا اسدی و همسرش را بینید.

رضا اسدی

رضا اسدی

رضا اسدی

رضا اسدی

نظرات