بیوگرافی و عکس های مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو

1

بیوگرافی و عکس های مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو

مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو و بازیگر فیلم معروف دلشکسته را در سایت حرف تازه با بیوگرافی شخصی و هنری و عکس های شخصی و سوابق بازیگری تا تهیه کنندگی و آدس اینستاگرامش را مشاهده کنید و بیشتر با او آشنا شوید.

بیوگرافی مجتبی امینی

امینی تهیه کننده و بازیگر و مدیر تولید مشهور سینما و تلویزیون ایرانی است که تاکنون تهیه کنندگی سریال ها و فیلم های معروف و پرمخاطبی چون دل شکسته و شکارچی شنبه و سریال گاندو برنامه هفت و … و سابقه دبیری جشنواره فیلم سما و مشاور رییس سازمان و سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری را در کارنامه فعالیت های مدیریتی و اجرایی و فیلم سازی خود دارد.

مجتبی امینی

فعالیت های هنری

مجتبی امینی تهیه کنندگی و مدیر تولیدی آثاری همچون داماد خجالتی، رسوایی، تو و من، شکارچی شنبه، شیر و عسل، دل شکسته، دختر میلیونر، چند تار مو، آوازخوان، ازدواج غیابی، چراغ‌های ناتمام، بدون مرز، به تهران خوش آمدید، آفریقا، فرشتگان قصاب، گام‌های شیدایی، گیرنده، خاک و آتش، موج سوم،… را برعهده داشته است.

وی علاوه بر تهیه کنندگی و مدیر تولیدی سابقه دبیری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» و مدیرعاملی سینمایی فارابی و مشاور رییس سازمان و سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری و تهیه کنندگی برنامه هفت و بازیگری را در کارنامه هنری خود دارد.

مجتبی امینی

لازم به ذکر است که جشنواره فیلم «سما» در سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم و هفته هنر اسلامی برگزار می شود.

مجتبی امینی کار حرفه‌ای خود را در سینما از دهه هفتاد آغاز کرده و در سال ۱۳۸۹ در فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است.

سال ۱۳۹۶ برنامه چهل چراغ به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند.

مجتبی امینی سال ۱۳۹۳ برای فیلم بدون مرز به کارگردانی امیرحسین عسگری توانست در سی سومین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو بهترین فیلم نامزد شود.

همسر مجتبی امینی

دریاره زندگی شخصی و بیوگرافی کامل وی اطلاعاتی منتشر نشده است.

مجتبی امینی

بازیگری

او در فیلم های چون دل شکسته در نقش فرد مذهبی و حزب الهی و دوست شهادب حسینی نقش آفرینی کرده بود و علاوه بر آن در شکارچی شنبه و آوازه خوان نیز حضور داشته است.

مجتبی امینی

آثار تهیه کنندگی مجتبی امینی

داماد خجالتی داماد خجالتی
رسوایی طلبه(شاگرد حاج یوسف)
تو و من تو و من
شکارچی شنبه
شیر و عسل
دل شکسته
دختر میلیونر
چند تار مو
چند تار مو سرنشین موتورسیکلت
آوازخوان
ازدواج غیابی
هفت (برنامه تلویزیونی)
گاندو (سریال تلویزیونی)
چهل چراغ (برنامه تلویزیونی)
چراغ‌های ناتمام
بیا بامن
بدون مرز
به تهران خوش آمدید
آفریقا

آثار بازیگری

رسوایی
شکارچی شنبه
آوازخوان
دلشکسته

مجتبی امینی

مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو

این روزها سریالی به تهیه کنندگی امینی روی آتنن شبکه سه به نمایش درآمد که حسابی جنجالی شده و حواشی و واکنش های زیادی را از سوی مقامات و کاربران در پی داشته است.

مجتبی امینی

پاسخ درباره منابع فیلم نامه گاندو

منابع ما در سریال گاندو هم آشکار بود و هم غیرآشکار که امکان دسترسی به آنها مهیا شد، یکسری منابع وجود داشت که فصلی برای رونمایی از آنها بود که درباره جاسوسی جیسون رضاییان در ایران بود.

عکس های مجتبی امینی

در ادامه تصاویر بیشتر را مشاهده کنید.

مجتبی امینی

مجتبی امینی

مجتبی امینی

مجتبی امینی

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو

  1. محمد گفت:

    سلام لطفا جیمیل آقای مجتبی امینی را می خواستم که براشون مطلبی ارسال کنم

نظرات