تایید خبر ازدواج مهدی هاشمی + واکنش گلاب آدینه و دخترش نورا

0

تایید خبر ازدواج مهدی هاشمی + واکنش گلاب آدینه و دخترش نورا

هاشمی خبر ازدواج خود را با مهنوش صادقی تایید کرد و با ما در این بخش از اخبار هنرمندان در سایت حرف تازه همراه باشید و واکنش متفاوت گلاب آدینه همسر اول و دختر مهدی هاشمی نورا را مشاهده کنید.

مهدی هاشمی در ویدئویی کوتاه خبر ازدواجش را با مهنوش صادقی تایید کرد و گفت که این اتفاق مدت ها پیش افتاده و صحت دارد

دقایقی پیش مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده. و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد!

هاشمی

واکنش نورا دختر مهدی هاشمی

ساعتی قبل از واکنش پدرش ، نورا با گفتن توطئه افراد معلوم‌الحال، صحبت‌های مهنوش صادقی را تکذیب کرد و گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌ شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.

واکنش گلاب آدینه به ازدواج همسرش

گلاب آدینه هم در جواب تمام کامنت‌هایی که از او درباره این ادعا می‌پرسیدند نوشت: ببینید و بخندید!

گلاب آدینه هنرپیشه نامی سینما و تئاتر ایران که زندگی شخصی‌ اش با این بازیگر پس از انتشار یک ویدئوی اینستاگرامی توسط مهنوش صادقی به سوژه رسانه ها در شبکه‌ های اجتماعی بدل شده، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»
دختر او هم این شایعات را تکذیب کرده است.

هاشمی

حواشی افشاگری مهنوش صادقی

مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌ دید خودم پاسخی به آن نمی‌ دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم که این خبر سوژه رسانه ها و سر تیتر داغ در شبکه های مجازی بود.

 

نظرات