تاریخ و ساعت دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی

0

تاریخ و ساعت دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی

بازی ایران کره جنوبی از سری دیدارهای دوستانه و حواشی و جزئیات دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی را در بخش اخبار ورزشی سایت حرف تازه بخوانید

زمان بازی ایران کره جنوبی

دیدار تیم های فوتبال کره جنوبی ایران در روز سه شنبه ۲۱  خرداد ماه از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد

بازی ایران کره جنوبی

تاریخ دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی

این دیدار در ورزشگاه جام جهانی واقع در شهر سئول برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران که شب گذشته برای دیدار دوستانه با کره جنوبی عازم این کشور شده بود، حالا زمان دقیق رقابت با سون هیونگ مین و یارانش را می‌داند.
بر همین اساس تیم ملی فوتبال ایران با لباس یکدست سفید برابر قرمزپوشان کره جنوبی به میدان می‌رود. رنگ لباس دروازه بان ایران آبی و کره جنوبی مشکی می‌باشد. همچنین رنگ لباس داوران در این مسابقه به رنگ مشکی است.

اللهیار صیادمنش نیز به تازگی در ترکیب تیم ملی ایران قرا گرفته است

برد کره جنوبی قبل از بازی با ایران

کره جنوبی در بازی دوستانه با استرالیا توانست استرالیا را با یک گل شکست بدهد.

کره جنوبی امروز در ترکیب تیمش سون هیونگ مین ستاره خط حمله تیم تاتنهام را نیز در اختیار داشت.
هوانگ یو جو گلزن تیم کره جنوبی در بازی تدارکاتی برابر استرالیا درباره این بازی گفت:« بازی گرمی نبود و در کل دو شوت به سمت دروازه ها شلیک شد.»

بازی ایران کره جنوبی

او درباره گلی که به ثمر رساند هم افزود:« وقتی مهاجم هستید گل زدن خیلی خوب است و اگر تیم با گل شما برنده شود که بهتر هم هست. بازی سختی بود و من فکر نمی کردم استرالیا اینقدر قوی باشد.»

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی درباره این بازی گفت:« ما امروز در حمله خوب نبودیم اما در دفاع عملکرد خوبی داشتیم»
او افزود:« ما برای اینکه دور بعدی در جام جهانی نمایش خوبی داشته باشیم.
باید از نظر تاکتیکی پیشرفت کرده و تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.»

بازی ایران کره جنوبی

تیم ملی کره جنوبی بعد از برد در این بازی دشوار، برای بازی حساس روز پنجشنبه برابر تیم ملی ایران که در ورزشگاه المپیک سئول برگزار می شود باید آماده شود.
تیم ملی ایران برخلاف تیم کره جنوبی بازی نسبتا آسان تری را برای اولین دیدار تدارکاتی اش در دور جدید بازی ها در روزهای فیفا، پیش رو داشت و با ۵ گل سوریه را در هم کوبید.

بازی تیم های ایران و کره جنوبی اولین مسابقه دو تیم بعد از جدایی کارلوس کی روش است که هشت سال روی نیمکت تیم ملی بازی های حساس و پرحاشیه ای را با رقیب سنتی ایران داشت.

نظرات