بیوگرافی اللهیار صیادمنش و همسرش دویگو گوزل + عکسهای جدید الهیار صیادمنش

1

بیوگرافی اللهیار صیادمنش و همسرش دویگو گوزل + عکسهای جدید الهیار صیادمنش

بیوگرافی اللهیار صیادمنش بازیکن فوتبال و همسرش دویگو گوزل با عکس های جدید در لیگ انگلیس همراه با سوابق الهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال و آمار باشگاهی و آدرس اینستاگرام و عکس خانواده و پدر و مادر الهیار صیادمنش لژیونر ایرانی در لیگ فوتبال انگلستان با تصاویر و اخبار جدید را در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی اللهیار صیادمنش بازیکن فوتبال و همسرش +عکس زندگی و ماجرای ازدواج

اطلاعات شخصی و قد الهیار صیادمنش

  • نام کامل: اللهیار صیادمنش
  • تاریخ تولد: ۸ تیر ۱۳۸۰ (۲۹ ژوئن ۲۰۰۱)
  • محل تولد: آمل، ایران
  • پای تخصصی: راست
  • قد: ۱۷۸ سانتی متر
  • اطلاعات باشگاهی:
  • باشگاه کنونی: هال سیتی
  • پست: مهاجم
  • وضعیت ازدواج: متاهل

بیوگرافی اللهیار صیادمنش فوتبالیست

الهیار صیادمنش بازیکن فوتبال در ۸ تیر ۱۳۸۰ در آمل به دنیا آمده و بازیکن سابق استقلال است که در حال حاضر (۲۰۲۲) در باشگاه فوتبال هال سیتی و تیم ملی فوتبال ایران در پست مهاجم بازی می‌کند و عضو تیم ملی نیز می باشد. او عضو تیم هال سیتی انگلیس است که در فصل جاری (۲۰۲۲) در ۱۲ بازی به مدت ۵۳۹ دقیقه به میدان رفته است.

اللهیار صیادمنش

استعداد برتر

او در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به انتخاب مجله گاردین جزو ۶۰ استعداد برتر فوتبال دنیا قرار گرفت

اللهیار صیادمنش

خانواده و پدر و مادر الهیار صیادمنش

صیادمنش در سال ۱۳۸۰ در شهر آمل، استان مازندران و در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمد. پدرش، سعید صیادمنش مدیر و مالک یک باشگاه کشتی است.
از همان کودکی با کشتی ورزش را شروع کرد ،اما به مرور به فوتبال علاقه مند شده و برخلاف میل پدرش ، وارد رشته فوتبال شد

اللهیار صیادمنش

همسر اللهیار صیادمنش کیست

الهیار صیادمنش فوتبالیست ایرانی تیم هال سیتی در اردیبهشت ۱۴۰۱ با انتشار عکسی خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و اعلام کرد که با دختری به نام دویگو گوزل مدل ترکیه ای ازدواج کرده است.

صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی اش با این دختر ترک تبار پرده‌برداری کرد.

بیوگرافی اللهیار صیادمنش بازیکن فوتبال و همسرش +عکس ازدواج و همسرش کیست

الهیار صیادمنش با یک دختر ترکیه ای ازدواج کرد. دویگو گوزل دختر ترکیه‌ای در صنعت مد فعالیت می‌کند و گفته می‌شود صیادمنش رابطه خودش با این دختر را رسمی کرده و به تازگی به عقد یکدیگر نیز درآمده‌اند. صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه به شمار می‌رود همراه با خانواده‌اش در کشور ترکیه زندگی می‌کند.

این دختر ترکیه ای دانسش اموخته رشته طراحی مد است که از دانشگاه استانبول مودا فارغ التحصیل شده و در زمینه طراحی مد فعالیت دارد و اهل بدروم ترکیه است

همسر اللهیار صیادمنش کیست

آمار باشگاهی

فوتبال را از آکادمی فوتبال «آرش آمل» آغاز کرد و با درخشش در مسابقات توانست همراه با این تیم نائب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر ۱۰ سال کشور شود
بعد از جدایی از آرش آمل به تیم «پدیده ساری» رفت.
سپس در تیم های سایپا و پرسپولیس قائمشهر و پگاه آمل توپ زد.

اللهیار صیادمنش

تیم ملی نوجوانان

این فوتبالیست آملی با تکنیک توجه عباس چمنیان را به خود جلب کرد و به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.
او با درخشش در جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال ۲۰۱۷ همراه با تیم ملی نوجوانان برای خود نامی دست و پا کند.
پس از جام جهانی مورد توجه چند باشگاه خارجی ازجمله گالاتاسرای و باشاک‌ شهر ترکیه قرار گرفت و حتی با گالاتاسرای به توافق نیز رسید که به خاطر قوانین داخلی فوتبال ترکیه منتفی شد.

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش بازیکن استقلال

اللهیار صیادمنش بعد از جام جهانی نوجوانان مورد توجه باشگاه‌های مطرح ایرانی از جمله پرسپولیس و استقلال تهران قرار گرفت که نهایتاً پس در ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ با عقد قراردادی ۵ ساله رسماً به استقلال تهران پیوست.وی در یک بازی با سجاد آقایی در پی خوشحالی گلزنی شوخی دستی کردند که که البته فیلمی که منتشر شد حواشی زیادی به همراه داشت.
ناگفته نماند که بعد از اخراج شفر سرمربی استقلال اینروزها سرمربی جدیدی قرار است به این تیم بپیوندد

در خرداد ۱۴۰۱ خبرنگار ترکیه‌ای مدعی شد که هزینه انتقال اللهیار از فنرباغچه به هال سیتی، ۴ میلیون یورو است.

باشگاه هال سیتی به صورت جدی عزم خود را برای انتقال دائمی اللهیار صیادمنش جزم کرده است. این تیم انگلیسی که در چمپیونشیپ حاضر است، طی روزهای آینده به صورت رسمی مهاجم ایرانی فنرباغچه را به شکل دائم جذب خواهد کرد.

روز گذشته بود که رسانه hull daily mail مدعی شده بود که باشگاه هال‌سیتی با پرداخت ۲٫۵ میلیون یورو قرارداد صیادمنش را قطعی می‌کند، اما اکنون اخبار دیگری از ترکیه به گوش می‌رسد.

یاگیز سابونجو اوغلو خبرنگار معروف ترکیه‌ای شب گذشته در یک مصاحبه زنده تصویری مدعی شد که هزینه انتقال اللهیار از فنرباغچه به هال‌سیتی، ۴ میلیون یورو + ۵۰۰ هزار یورو پاداش است.

این تیم انگلیسی قصد دارد علاوه بر صیادمنش، یک بازیکن دیگر از فنرباغچه به نام اوزان توفان را به خدمت بگیرد که علت این مسئله، آکون ایلیجالی مالک ترک باشگاه هال سیتی است که خود از طرفداران فنرباغچه به شمار می رود و به همین دلیل قصد دارد با جذب بازیکنان فنرباغچه، به تیم محبوبش کمک مالی نیز کرده باشد.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، ۲۰ درصد از مبلغ انتقال یعنی ۸۰۰ هزار یورو نصیب استقلال خواهد شد که با توجه به قیمت امروز یورو، مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان خواهد بود.

اللهیار صیادمنش

تیم امید تیم ملی

مهاجم فعلی استقلال سابقه حضور در تیم امید را دارد و در ۱۱ مهر ۱۳۹۷ توسط زلاتکو کرانچار به اردوی تمرینی تیم ملی امید ایران دعوت شد.
پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وی نخستین لیست نفرات مدنظر خود برای دعوت به تیم ملی را در ۹ خرداد ۱۳۹۸ اعلام کرد تا در دو باز دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی از آن‌ها استفاده کند که نام صیادمنش هم در این فهرست ۲۵ جا گرفت تا برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود
او در اولین بازی با سرمربیگری مارک ویلموتس گل به ثمر رسانده است.

اللهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش در تیم ملی فوتبال

ایشان، پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وی نخستین لیست نفرات مدنظر خود برای دعوت به تیم ملی را در ۹ خرداد ۱۳۹۸ اعلام کرد تا در دو باز دوستانه مقابل سوریه و کرهٔ جنوبی از آن‌ها استفاده کند که نام صیادمنش هم در این فهرست ۲۵ نفره جا گرفت تا برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود و به نوعی نخستین سورپرایز ویلموتس لقب بگیرد. او نخستین گل ملی‌اش را در ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در دیداری دوستانه برابر تیم ملی سوریه به ثمر رساند.

لژیونری

صیادمنش در خرداد سال ۱۳۹۸ از استقلال جدا شد و به فنرباغچه پیوست و سپس در ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ به صورت قرضی به استانبول اسپور در دسته اول ترکیه پیوست
وی در سال ۲۰۲۰ با قراداد قرضی به باشگاه زوریا لوهانسک در لیگ اوکراین پیوست و در سال ۲۰۲۲ پس از درخشش در زوریا به باشگاه هال سیتی انگلستان پیوست.

او در ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ موفق شد اولین گل خود برای هال سیتی را مقابل کاردیف به ثمر برساند

حرکت غیراخلاقی و محرومیت

سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش (بازیکنان تیم استقلال) به علت انجام حرکت غیراخلاقی و شادی نامتعارف پس از گل در بازی استقلال تهران در مرداد ۹۷، در بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، از طرف کمیتهٔ اخلاق فدراسیون به مدت یک ماه از هر گونه حضور در محافل ورزشی در ایران و خارج از ایران محروم شدند. که بنا بر درخواست امیر حسین فتحی سرپرست وقت باشگاه استقلال و وینفرد شفر سرمربی وقت و به دلیل حساسیت بازی این تیم در مقابل السد و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین استقلال بخشیده شد

رکوردهای شخصی

اولین گلزن دهه هشتادی لیگ برتر
جوانترین بازیکن تاریخ استقلال
زننده سومین گل زود هنگام استقلال
جوان‌ترین بازیکن تاریخ دربی

مصاحبه جدید و خواندنی اللهیار صیادمنش فوتبالیست ایرانی

– الگویت کدام بازیکن است؟

مائورو ایکاردی از اینتر.

– برنامه‌ای برای آینده‌ات داری؟

فعلاً همه فکر و ذکرم استقلال و تیم امید است. در آخرین بازی برای تیم گل زدم و خیلی انگیزه دارم که بتوانم باز هم در دیدار‌های بعدی به میدان بروم و باز هم گل بزنم.

– چطور توانستی اعتماد شفر را به خودت جلب کنی؟

او به تمرینات بچه‌ها خیلی اهمیت می‌دهد و من هم از این نظر همیشه در تمرینات تیم پرتلاش هستم. تمرین را دوست دارم و از این کار خسته نمی‌شوم. سرمربی تیم خیلی به من محبت دارد و کمکم می‌کند که بتوانم در مسیری که برای خودم انتخاب کرده‌ام موفق باشم.

– با این اتفاقات اخیر و پیشنهاداتی که از خارج داری می‌خواهی از استقلال بروی؟

نه! فعلاً شاید دو، سه فصل در استقلال بمانم. البته در همه امور با مسئولان باشگاه و شفر مشورت می‌کنم. فعلاً زود است لژیونر شوم و می‌خواهم زمانی بروم که در فضای فوتبال آبدیده‌تر شده باشم.

عکس های جدید اللهیار صیادمنش و همسرش

در ادامه تصاویری از اینستاگرام وی مشاهده کنید

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش

1 دیدگاه در “بیوگرافی اللهیار صیادمنش و همسرش دویگو گوزل + عکسهای جدید الهیار صیادمنش

  1. علی گفت:

    خخخخخ
    پگاه آمل رو از کجات در اوردی؟ آرش پدیده سایپا استقلال

نظرات