ایده و مدلهای شیک طراحی ناخن صورتی با لاک و اکلیل صورتی

0

ایده و مدلهای شیک طراحی ناخن صورتی با لاک و اکلیل صورتی

طراحی ناخن صورتی : یکی از لاک های پرطرفدار در بین دختران و زنان، لاک صورتی است که در این مجموعه میتوانید مدلهای شیک دیزاین ناخن صورتی را مشاهده کنید.

 

مدلهای طراحی ناخن صورتی جیغ

 

ایده دیزاین ناخن صورتی کم رنگ و ملایم

 

طراحی ناخن صورتی اکلیلی

 

رنگ صورتی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می آید و جزو رنگ های گرم محسوب می شود. رنگ صورتی برای توصیف گل رز به کار می رود و مکمل آن، رنگ سبز می باشد.

 

صورتی رز، گل بهی، صورتی چرک، صورتی پر رنگ و صورتی جیغ طیف های مختلف رنگ صورتی محسوب می شوند. رنگ صورتی نماد عشق بی قید و شرط، محبت و مهربانی، بخشش، امید، آرامش، مراقبت و انرژی زنانه است.

 

اگر صورتی رنگ مورد علاقه شماست، باید بگوییم که شما فردی دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و بسیار حساس هستید. افرادی که به رنگ صورتی علاقه دارند، دارای احساسات قوی زنانه هستند حتی مردانی که به رنگ صورتی علاقه دارند

 

این افراد با وجود سن بالا، همیشه ظاهری جوان دارند. افرادی که رنگ صورتی را دوست دارند به همه عشق می ورزند و در برابر افراد دیگر احساس مسولیت دارند

 

اگر رنگ صورتی، رنگ مورد علاقه ی شماست باید بگوییم که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید و دوستان زیادی دارید. اگر رنگ صورتی را دوست دارید بسیار خوش بین هستید و همیشه جنبه ی مثبت هر چیزی را در نظر می گیرید

 

مطالعات نشان داده که رنگ صورتی می تواند باعث آرامش اعصاب شده و استرس، خشم و عصبانیت را از بین ببرد. متاسفانه استفاده ی بیش از حد از رنگ صورتی می تواند باعث احساس حماقت و بی مسولیتی در انجام کار ها شود.

 

رنگ صورتی، نشانه ی دوران پاک کودکی است و می تواند خاطرات دوران کودکی را در افراد زنده کند. در روانشناسی، رنگ صورتی به عنوان نشانه ای از امید شناخته می شود.

 

نظرات