مدلهای شیک و لاکچری طراحی ناخن سفید + بهترین رنگ لاک مناسب پوست

0

مدلهای شیک و لاکچری طراحی ناخن سفید + بهترین رنگ لاک مناسب پوست

طراحی ناخن سفید : برای آن که رنگ لاک روی ناخن شما از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردار باشد، بهتر است رنگ هایی به کار گیرید که با رنگ پوست سازگاری داشته باشند

 

مدلهای طراحی ناخن سفید عروس

 

مدلهای جدید طراحی ناخن با لاک سفید

 

ایده دیزاین ناخن با لاک سفید و نگین

 

 

خانم هایی که رنگ پوست شان روشن است، انتخاب های بیشتری برای رنگ لاک دست هایشان دارند. برای این کار می تواند به سراغ رنگ هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد بروید تا ناخن ها درخشان تر به نظر برسند.

کرم پودری: لاک های بی رنگ دارای تناژی از رنگ کرم پودر هستند که انتخابی ایده آل برای خانم های روشن پوست به حساب می آیند.

صورتی جیغ و روشن: شما می توانید از رنگ صورتی در هر دو طیف روشن و تیره استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که به دست های شما جلوه خاصی می بخشد.

لاک قرمز با تناژ آبی: این رنگ نیز یکی از بهترین گزینه ها برای افراد با پوست روشن است. قرمز با تناژ آبی از جمله رنگ های کلاسیک است که رنگ پوست را به چالش می کشاند.

لاک سرمه ای: طراحان حرفه ای ناخن به خانم هایی که پوست شان روشن است، رنگ سرمه ای را برای لاک زدن پیشنهاد می دهند. این رنگ انتخابی ایده آل برای افرادی است که دارای پوست روشن با زمینه گرم هستند.

 

 

 

رنگ لاک مناسب برای پوست های سبزه و متوسط

این رنگ پوست دامنه وسیعی از سبزه روشن تا برنزه را در بر می گیرد. خانم هایی که پوست شان در این طیف رنگی قرار دارد، می توانند از لاک با رنگ های پیشنهادی ما استفاده کنند.

لاک بژ: رنگ بژ باعث درخشان تر به نظر رسیدن رنگ پوست های سبزه می شود.

لاک هلویی: خانم هایی که دارای پوست سبزه و متوسط هستند می توانند از لاک رنگ هلویی برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنند. رنگ هلویی مات برای افرادی که دارای پوست متوسط هستند می تواند جلوه زیبایی را به دنبال داشته باشد.

لاک قرمز نارنجی: جلوه این رنگ لاک روی پوست های متوسط و سبزه چند برابر بیشتر از سایر رنگ های پوست می باشد.

لاک بنفش انگوری: رنگ بنفش پررنگ که به رنگ انگوری نزدیک است، می تواند انتخاب ایده آلی برای طراحی ناخن افراد با پوست متوسط باشد.

 

 

 

اگر پوست شما به رنگ تیره است و تمایل دارید که ناخن های خود را جسورانه تر از آن چه که هست نشان دهید، رنگ های پیشنهادی ما را از دست ندهید.

لاک بادمجانی: لاک های بنفش تیره و روشن برای افراد با پوست تیره یکی از بهترین انتخاب ها هستند. اگر می خواهید رنگ ناخن هایتان خاص تر باشد، بهتر است از لاک بادمجانی استفاده کنید.

لاک صورتی نئونی: رنگ صورتی نئونی از آن جمله رنگ ها است که جلوه پوست دست شما را بی نظیر تر از آن چه هست، نشان می دهد.

لاک آبی کاربنی روشن: اگر تمایل دارید طراحی ناخن هایتان خاص و متفاوت باشد، از رنگ کاربنی روشن برای طراحی کردن ناخن خود استفاده کنید.

لاک قرمز یاقوتی: همه تناژهای رنگ قرمز برای افراد با پوست تیره مناسب هستند ولی قرمز یاقوتی از آن دسته رنگ هایی است که جذابیت بیشتری به رنگ پوست شما می دهند.

 

 

 

نظرات