این لاک ها از مد نمیفتن! (عکس لاک جدید ۱۴۰۱)

0

“ عکس لاک جدید ۴۰۱ ۲۰۲۲ “، مدل های زیبای لاک ناخن + راهنمای طراحی روی ناخن + خوشرنگ ترین لاک هایی که باسیلقه ها میپسندند را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. دانستن چگونگی انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب شما به کمی تحقیق نیاز دارد، اما انتخاب رنگ مناسب با در نظر گرفتن کمی اختلاف خیلی ساده خواهد بود. اهمیت این انتخاب کم نیست. لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستانتان در این انتخاب دخیل هستند.

عکس لاک جدید ۴۰۱

عکس لاک جدید ۴۰۱

با توجه به منابع متعدد، یکی از موارد مهم هنگام انتخاب رنگ لاک ناخن رنگ پوستتان است. به طور کلی قوانین ساده ای برای انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوستتان وجود دارد. بعنوان مثال، پوست های روشن، با رنگ‌های تیره ظاهر خیلی خوبی پیدا می‌کنند، مخصوصا رنگ هایی که پایه ی آبی دارند. پوست های با رنگ معمولی، با انواع قرمز تیره ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند، در حالی که پوست های تیره، تقریبا با هر رنگی همخوانی دارند.
یکی دیگر از انواع رنگ لاک برای پوست سبزه لاک مشکی است. لاک مشکی از انواع رنگ‌های زیبا و پرطرفدار لاک ناخن در بین خانم‌ها است این رنگ زیبا برای خانم‌ها با رنگ پوست تیره و سبزه می‌تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب باشد.
عکس لاک جدید ۴۰۱

عکس لاک جدید ۱۴۰۱

حالا بنظر می‌آید که با این مورد قرار است موارد دیگر را نادیده بگیرید! دقیقا همین‌طور است، می‌توانید این کار را انجام دهید. تمام مواردی که گفته شد، فقط تعیین میکند که چه رنگ هایی به شما می‌آیند. برخی از این قوانین شاید در مورد شما صحت نداشته باشد. یا حتی شاید شما به آن اهمیتی ندهید. مشکلی نیست! در هر صورت آن‌ها ناخن های شما هستند، حتی اگر تمام قوانین به شما دیکته کنند که رنگ مورد علاقه شما روی دستانتان ظاهر خوبی ندارد، شما می‌توانید دقیقا همان رنگ را انتخاب کنید!
رنگ قرمز گرم می‌تواند انتخاب ایده آل و مناسبی برای افراد با رنگ پوست سبزه باشد این رنگ جذابیت خاصی را به ناخن‌های شما و رنگ پوست دست هایتان می‌دهد و علاوه بر این رنگ طراحی ناخن هایتان با این رنگ لاک چند برابر می‌شود. توجه داشته باشید که خانم‌ها با رنگ پوست سبزه بهتر است از رنگ قرمزی که در آن هیچ اثری از رنگ‌های نارنجی و یا صورتی وجود ندارد برای طراحی ناخن‌های خود استفاده کنند. رنگ لاک قرمز خالص برای خانم‌ها با رنگ پوست سبزه می‌تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب باشد

عکس لاک جدید ۴۰۱

عکس لاک جدید ۴۰۱

 

عکس لاک جدید ۴۰۱

عکس لاک جدید ۴۰۱

عکس لاک جدید ۴۰۱

 

 

نظرات