۲۵ ایده و مدل طراحی ناخن مات + دیزاین ناخن با لاک مات

1

۲۵ ایده و مدل طراحی ناخن مات + دیزاین ناخن با لاک مات

طراحی ناخن مات : اگر دوست دارید طراحی ناخن‌ هایتان حالتی خاص و منحصربه‌فرد داشته باشد، حتما از لاک مات در طراحی ناخن استفاده کنید. از جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن با لاک مات ایده بگیرید.

 

زیباترین مدلهای طراحی ناخن مات

 

مدلهای شیک دیزاین ناخن با لاک مات

 

طراحی ناخن با لاک براق و مات

 

 

طرح های متنوع و بسیاری برای ناخن وجود دارند که می توان با توجه به سلیقه و شخصیت، آن ها را انتخاب کرد. طرح های فرنچ، گلدار، کروم، ساده، رنگ های جیغ و … که استفاده از هر کدام شرایط خاصی را می طلبد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که درست به مانند عطر که با توجه به نوع رایحه باید در فصل خاصی مورد استفاده قرار گیرد، رنگ و طرح لاک نیز شرایط و قوانین مخصوص به خود را دارد.

 

قبل از طراحی و دیزاین ناخن، بهتر است در راستای هدف زیبا سازی ناخن ها، اقداماتی را انجام دهیم. مطمئن باشید که هر چقدر هم دیزاین ناخن به صورت حرفه ای انجام شود اما ناخن ها از سلامت و زیبایی طبیعی برخوردار نباشند، قطعا جلوه کار نمایان نخواهد شد.

 

گروه ویتامین B و C و همچنین مواد غذایی حاوی زینک در بهبود وضعیت ناخن ها بسیار موثر واقع می شوند. اگر می خواهید ناخن ها از استحکام خوبی برخوردار باشند، مصرف این گروه از ویتامین ها به خصوص ویتامین ب را از دست ندهید.

 

استون یکی از مخرب ترین گزینه برای پاک کردن ناخن ها است. این ماده بسیار قوی است که موجب خشکی بیش از حد ناخن و پوست های اطراف آن می شود. بهتر است به جای استون، از لاک پاک کن برای پاک کردن لاک ناخن های خود استفاده کنید. بعد از استفاده حتما دستان خود را با شوینده بشویید و کرم مرطوب کننده بزنید.

برای همه ما پیش آمده که گوشه ناخن هایمان در گوشت فرو برود و می دانیم که این موضوع خیلی آزاردهنده است. به همین دلیل بهتر است به جای آن که ناخن ها را از گوشه بگیریم، آن را صاف کوتاه کنیم. برای تمیز کردن ناخن ها، سعی کنید آن را کاملا کوتاه کنید یا با کمک سوهان زیر ناخن را تمیز کنید. به خصوص زمانی که روی ناخن هایتان لاک دارید، به تمیزی آن دقت بیشتری نشان دهید.

 

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که وقت زیادی را در آرایشگاه ها صرف مانیکور و کاشت ناخن می کنند، خوب است بدانید که این کار آسیب بسیاری به ناخن های شما وارد کرده و آن را از حالت طبیعی خارج می کند. بهتر است تنها در مواقع خاص ناخن هایتان را مانیکور کنید و انجام این کار را به افراد کاملا حرفه ای بسپارید. چنانچه قصد دارید خودتان به ناخن هایتان رسیدگی کنید، بهتر است به جای صیقل کردن سطح ناخن با استفاده از سوهان زبر، نوک بلند شده ناخن ها را سوهان بکشید. برای این کار از سوهان نرم و استاندارد استفاده کنید.

 

عدم استفاده از دستکش حین ظرف شستن یا کار با مواد شوینده، دست و ناخن ها را در معرض خشکی بیش از حد و به دنبال آن شکنندگی قرار می دهد. اگر به ناچار نمی توانید از دستکش استفاده کنید، بهتر است مایع ظرفشویی سازگار با پوست دست مصرف کنید. همچنین بهتر است به جای استفاده از آب داغ، از آب ولرم استفاده کنید و بعد از شستشو نیز دست های خود را مرطوب کننده بزنید.

 

یکی از پرطرفدارترین روش های لاک زدن است که در صورت عدم مهارت نیز می توانید از این روش برای طراحی ناخن های کوتاه و بلند خود استفاده کنید. طراحی ساده ناخن هیچ گاه از مد نمی افتد و شما می توانید از آن برای حضور در کلیه مراسم استفاده کنید. برای آن که طراحی ناخن ساده شما جذاب تر به نظر برسد، بهتر است از لاک های زیبا به رنگ های متفاوت و جذاب استفاده کنید. اگر تمایل داشتید کمی از سادگی بیش از حد ناخن های خود بکاهید، می توانید یک یا دو انگشت خود را به رنگ دیگری لاک بزنید.

 

اگر برای طراحی مجلسی ناخن از مهارت بالایی برخوردار نیستید، می توانید از انواع شابلون ها، نگین ها، تورها و سایر وسایل تزئینی کمک بگیرید. طراحی ناخن با نگین و تور از جمله روش های جالب دیزاین ناخن هستند که اخیرا مورد استقبال بسیاری از افراد نیز قرار گرفته اند. برای زیباتر به نظر رسیدن طراحی ناخن خود نیز می توانید طرح و رنگ ناخن ها را با توجه به طرح و رنگ لباس مجلسی خود انتخاب کنید تا ظاهر آراسته تر و شیک تری داشته باشید.

1 دیدگاه در “۲۵ ایده و مدل طراحی ناخن مات + دیزاین ناخن با لاک مات

  1. طراحی وب سایت گفت:

    ممنون از آموزش های قشنگتون خیلی سایت خوبی دارید

نظرات