آموزش و آشنایی با لمینت ناخن و ژلیش ناخن دست

0

یکی از سئوالات پر تکرار خانم ها که ممکن برای شما هم پیش آمده باشد این است که فرق لمینت ناخن با ژلیش ناخن چیست؟ دوام لمینت بیشتر است یا ژلیش؟

 آشنایی با لمینت ناخن

در ادامه به برخی از سئوالات مهم در زمینه تفاوت ژلیش با لمینت ناخن می پردازیم.

امروزه روش های مختلفی برای کاشت و ترمیم ناخن به وجود آمده است. کاشت های ناخن با توجه به نوع مواد با هم متفاوت هستند.

یکی از ویژگی های یک کاشت خوب، مدت ماندگاری مواد روی ناخن و استحکام و مقاوم بودن آن می باشد. برای کاشت ناخن روش های مختفی مانند: لیمنت، کاشت، کاور، ژلیش ناخن وجود دارد.

در ادامه مطلب شما را با تفاوت های لمینت ناخن، ژلیش ناخن و لوازم و مواد کاشت ناخن آشنا خواهیم کرد.

لمینت ناخن

لمینت ناخن

لمینت ناخت یک لایه پروتئینی می باشد که بروی صدف ناخن کار می شود. همچنین لمیت ناخن یک کاور نازک و سبک می باشد.

در روش لمینت ناخن فرم اصلی ناخن حفظ شده و ناخن از نظر ظاهری و فرم تغییر زیادی نمی کند و همان حالت طبیعی خود را دارد.

بسیاری از افراد ناخن هایی با فرم و شکل خوب دارند، ولی از نظر مقاومت و استحکام شکننده و ضعیف هستند که می توانند با استفاده از روش لمینت ناخن شکل و ظاهر ناخن خود را حفظ کرده و فقط ناخن خود را مقاوم تر کنند.

لمینت ناخن به صورت لایه لایه گذاشته می شود و تیپ های مختلف مانند کاشت های دیگر ندارد. یکی از تفاوت های لمینت این است که در زمان انجام آن از مواد پودر و لیکوئید استفاده نمی شود و مواد به صورت مستقیم روی صدف ناخن ها گذاشته می شود.

در لمینت ناخن، ناخن ها اول باید مانیکور شود و در مرحله بعدی سوهان کشی شود. یکی از مزایای لمینت ناخن زمان کم سوهان کشی می باشد زیرا سوهان کشی زیاد باعث از بین رفتن بافت ناخن طبیعی می شود.

در لمینت ناخن از پرایمر های غیر اسیدی استفاده می شود، زیرا استفاده از پرایمر های اسیدی باعث نچسبیدن مواد به ناخن می شود.

لمینت ناخن یک پوشش محافظتی برای ناخن ها محسوب می شود و ناخن ها را تقویت می کند.

لاک ژل

لاک ژل ناخن

لاک ژل ها انواع و برند های مختلفی دارند و در رنگ های بسیاری به فروش می رسند. از لاک ژل ناخن در مرحله آخر کاشت ناخن ها استفاده می شود.

ژلیش ناخن به طراحی و دیزاین ناخن ها مربوط می باشد. ژلیش ناخن مانند لاک ژل ناخن می باشد، با این تفاوت که در روش ژلیش لاک باید توسط دستگاه uv  خشک شود. ژلیش ناخن بسیار براق تر از لاک ناخن می باشد. ژلیش ناخن یکی از روش های زیباسازی ناخن های دست است.

ماندگاری ژلیش روی ناخن دست زیاد است زمانی که شما از ژلیش ناخن استفاده می کنید هیج تغییری در فرم و اندازه ناخن های شما ایجاد نمی شود و تنها هدف از این روش زیبایی و رنگ کردن ناخن ها می باشد.

در واقع ژلیش ناخن عمل زیباسازی ناخن می باشد و باید این مورد را نیز اضافه کنیم که ژلیش در برابر ضربه و حرارت، الکل و استون مانند لمینت ناخن مقاوم است و بین یک الی سه هفته ماندگاری دارد.

مواد کاشت ناخن

مواد کاشت ناخن

امروزه روش های مختلفی برای کاشت و ترمیم ناخن به وجود آمده است. کاشت های ناخن با توجه به نوع مواد با هم متفاوت هستند. در کاشت ناخن از لوازم متعددی استفاده می شود که در همه ناخن کارها یکسان می باشد.

تفاوت ژلیش با لمینت ناخن

  • عمده ترین تفاوت ژلیش و لمیـنت ناخن در این است که، در ژلیش ناخن، هیچ تغییری در حالت ناخن شما خود ایجاد نمی شود و تنها در رنگ ناخن های خود می توانید دخالت کنید. اما در روش لمینت ناخن علاوه بر رنگ لاک در فرم و اندازه آن نیز دخالت دارید.
  • ژلیش ناخن بیشتر مناسب کسانی است که ناخن هایی خوش فرم و زیبا دارند و دنبال یک لاک با ثبات بیشتر و براق تر و مقاوم تر هستند.
  • لمـینت ناخن یا کاور ناخن بیشتر مناسب خانم هایی می باشد که ناخن هایشان فرم مناسبی ندارد و در برابر ضربه مقاوم نمی باشد. همچنین اگر فرم اصلی ناخن های خود را دوست دارید و بیتر دنبال یک روش کاشت با لایه نازک و مقاومت بیشتر هستید، می توانید از لمینت ناخن استفاده کنید.

محصولات کاشت ناخن را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی روناک نیل یکی از با سابقه ترین و البته مدرن ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوصا مواد و لوازم کاشت ناخن می‌باشد. تلاش ما در روناک نیل همواره بر این مبنا بوده که بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را به مشتریان خود عرضه کنیم و از این طریق به پیشرفت خود و مشتریانمان کمک کنیم

شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و ناخن با شماره ۰۲۱۶۶۳۴۳۵۵۰ تماس حاصل فرمایید.

نظرات