مدل صندل تابستانی دخترانه جدید و زیبا + نکات خرید صندل

1

مدل صندل تابستانی دخترانه جدید و زیبا ۱۳۹۸

صندل تابستانی : با فرا رسیدن گرمای تابستان باز هم علاقه برای خرید کفش های خنک و سبک تابستانی افزایش پیدا می کند. با مدلهای جدید این مجموعه همراه باشید.

 

مدلهای لاکچری صندل تابستانی دخترانه

 

مدلهای جدید صندل تابستانه زنانه

 

زیباترین مدلهای کفش صندل دخترانه برای تابستان

 

 

هنگام خرید صندل حتما دقت کنید که یک بند چرمی ضخیم در پشت کفش قرار گرفته باشد تا مانع از حرکت پای شما به جلو یا عقب شود. در پای شما ۲۸ استخوان وجود دارد که بزرگ ترین آن ها در پشت پاست. اگر این بند چرمی دور این استخوان قرار گیرد و پا را درون کفش محکم کند فشار اضافی از استخوان های دیگر برداشته می شود.

 

 

کفش های تابستانی شما باید کمی از کفش های زمستانی بزرگ تر باشند در فصل تابستان پاها به طور طبیعی کمی بزرگ تر از حد معمول می شوند. گرمای هوا سبب می شود خون بیشتری در بخش های مختلف بدن از جمله پاها جریان پیدا کند.

پس شما باید کفشی را انتخاب کنید که به این عضو فشار نیاورد و جریان خون را در آن مختل نکند تحقیقات انجام شده در انگلستان نشان می دهد ۳۷ درصد از زنان در انتخاب اندازه کفش تابستانی خود اشتباه می کنند.

 

 

به هیچ عنوان نباید ارتفاع پاشنه صندل شما از ۴ سانتی متر بیشتر شود. این عدد که با انجام تحقیقات دقیق به دست آمده باعث می شود کمترین فشار به پاها، ران ها و کمر وارد شود کفش های پاشنه بلند به میزان بسیار زیادی فشار بر پاشنه پا را افزایش می دهد که میزان آن تا هفت برابر حد معمول اندازه گیری شده است.

 

 

نکته مهم این است که پا هنگام حرکت باید در یک حالت ثابت بماند و به اطراف حرکت نکند. بسیاری از کفش های پاشنه بلند خصوصا مدل هایی که اتفاقا قیمت بالا و ظاهر عجیب دارند به هیچ عنوان مناسب راه رفتن راحت طراحی نشده اند . طراحان این کفش ها معمولا تمام توجه خود را صرف زیبایی می کنند و سلامت پاها آخرین نکته ای است که به ذهن آن ها می رسد.

 

1 دیدگاه در “مدل صندل تابستانی دخترانه جدید و زیبا + نکات خرید صندل

  1. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:

نظرات