ماجرای خوانندگی یک زن در روستای ابیانه + بیوگرافی

15

ماجرای خوانندگی یک زن روستای ابیانه + بیوگرافی

نگار معظم خواننده زن روستای ابیانه نگار معظم و بیوگرافی و عکس های خواننده زن شیرازی واکنش دادستان نطنز به تک خوانی یک زن و حواشی را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی نگار معظم

خواننده زن اهل شیراز که علاوه بر خوانندگی ، اهنگسازی و نوازندگی نیز چند سالی است انجام می دهد و دارای یک آموزشگاه موسیقی بوده و مدرس اواز ، سلفژ ، ویولن و انواع سازها نیز می باشد

طی کلیپی که در فضای مجازی پخش شد نشان می داد که خواننده زن در روستای ابیانه مشغول خوانندگی و تک‌خوانی است.
تک خوانی خواننده زن در ابیانه حواشی زیادی را رقم زد تا دادستان نطنز واکنش نشان دهد.

همسر نگار معظم

وی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

نگار معظم

خواننده زن روستای ابیانه نگار معظم کیست؟

دادستان نطنز گفت: پس از وصول گزارش هنجارشکنی یک گروه گردشگری در ابیانه از ناحیه مرجع انتظامی، دستور احضار زن خواننده و راهنمای گردشگران صادر و متعاقباً بلافاصله اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

هفته گذشته در روستای تاریخی ابیانه ماجرایی اتفاق افتاد، که بازهم باعث انتقادات جدی و سریع مردم شهرستان نطنز در شبکه‌های اجتماعی و مسؤولان این شهرستان شد.

نگار معظم

خواننده زن روستای ابیانه

ماجرا از این قرار بود که زنی از استان فارس و شهر شیراز عصر جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه در یکی از محله‌های روستای تاریخی ابیانه اقدام به اجرای تک‌خوانی در فضای عمومی کرده و ویدیویی را از این ماجرا ضبط و در صفحه شخصی خود در شبکه اینستاگرام و تلگرام به اشتراک گذاشت.

پس از اشتراک این ویدئو واکنش‌های مختلف و پی‌ در پی در افکار عمومی و فضای مجازی شهرستان نطنز و استان اصفهان شکل گرفت و حتی این ویدئو سر از شبکه‌های معاند خارج از کشور در آورد.

تذکر گشت میراث فرهنگی به گروه جنجالی

در این رابطه سیداحمد نجیبی مسؤول پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: در هفته گذشته یک گروه گردشگری با اتوبوس به روستای تاریخی ابیانه وارد شد که بخشی از مسافران این گروه از استان فارس بودند و خانم مذکور هم اهل شیراز بود.

مدیر پایگاه تاریخی ابیانه گفت: در ساعت‌های بعد از ظهر در محله هرده یا پایین ده ابیانه این برنامه اجرا شد و زمانی که عوامل یگان حفاظتی پایگاه میراث فرهنگی و عوامل دهیاری ابیانه در حال گشت‌زنی در سطح روستا بودند به این جمع برخورد می‌کنند و با وجود اینکه وظایف و اختیارات قانونی جهت ورود به چنین موضوعی را نداشتند در قالب نهی از منکر اقدام به تذکر کردند و خواستار خاتمه برنامه شدند که این تذکر باعث تمام شدن برنامه می‌شود.

نگار معظم

وی افزود: بلافاصله بعد از اخذ گزارش با همکاری پایگاه و دهیاری شماره پلاک اتوبوس و شماره تماس راهنمای گردشگران به دست آمد و برای پیگیری به مراجع ذیصلاح ارائه شد

داستان نطنز اظهار کرد: با وجود اینکه این زن در شبکه اینستاگرام خود حدود ۲۰۰ ویدئو با این مضمون‌ها به اشتراک گذاشته‌ شده است، ما اولین شهرستانی هستیم که به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادیم و قطعاً جلوی این هنجارشکنی‌ها باقدرت و قوت و بر اساس قانون خواهیم ایستاد

15 دیدگاه در “ماجرای خوانندگی یک زن در روستای ابیانه + بیوگرافی

  1. Arash گفت:

    بعضی کامنتها رو کهدمیخونی به عمق حقارت و بیماری روانی و نفرت یه عده به ظاهر دیندار و در عمل کثیف و عقده ای پی میبری. مرگ بر جاهلیت و مرگ بر بیماری واپزدگی عقده ادیپ

  2. ناشناس گفت:

    دمش گرم حال کردم

  3. مجتبی گفت:

    من که با صداش حال کردم ، از شهدا هم مایه نزارین ، اول برید جلو ریختو پاچ مسِولین و بچه هاشون وایسین بعد بیاین از خون شهدا حرف بزنید. بزرگترین جهل نادانیست…..

  4. محمد گفت:

    لطفا از خون شهدای پاک ایران زمین همه جا سو استفاده نکنید آرمانها بزرگتر از این مسائل هستند زنی در ملا عام خونده الانم مجازات میشه به شهدا چه ربطی داره احتمالا ایشان کیس پناهندگی نداشته الان براش جور شد

  5. ایمان گفت:

    اونایی که از کار مبتذلانه و غیرشرعی این خانم حمایت میکنند، توی قبر و برزخشون دیدنیه! اونجا به واسطه همین حمایت صرف، چنان عذابشون بکنند که به غلط کردن بیفتند.

  6. عبدالله گفت:

    به نظر من بیشتر از این حرفا باید براش مجازات تعیین می کردن. کاملاً معلومه با هدف دهن کجی به اسلام و مومنین این کار رذالت بار رو انجام داده. مرگ بر بی غیرتی.

  7. شاهرخ گفت:

    نترسین!! چاه های نفت از سره جاشون تکون نخوردن . بفرمایید برید حال کنید . این خانم هم دنبال سردرد الکی بوده واسه خودش

  8. مسا گفت:

    زن باید برا زن خوانندگی کنه

  9. مهدیه گفت:

    جگرتون بشله

  10. 12 گفت:

    چیز خواستی نه و چیز خاصی

  11. بابک گفت:

    احسنت به این بانوی هنرمند. بیماران روانی که با صدای یک زن منقلب می شوند بهتر است زودتر به روانکاو مراجعه کنند

  12. sara گفت:

    خون شهدا رو زیر پا گذاشت این زن با کارهاش . چه فزقی داره با زمان پهلوی این کارها

  13. فروشگاه اینترنتی اژه گفت:

    واقعا چیز خواستی نبوده که بزرگش کردن

    1. دانیال گفت:

      وااای از مردم بی دین و ایمان

    2. دانیال گفت:

      واااااای از مردم بی دین و ایمان

نظرات