مدلهای جدید کاور و روکش مبل بسیار شیک و زیبا

6

مدلهای جدید کاور و روکش مبل بسیار شیک و زیبا

مدل کاور مبل و روکش مبل برای تمیز نگه داشتن مبل های راحتی و استیل و همچنین پارچه ای بسیار ضروری است و خانم های کدبانو معمولا در خرید منزل و لوازم جانبی این نوع خرید را در نظر می گیرند.

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل سلطنتی

کاور و روکش برای انواع مبلمان از انواع جنس ها و طرح ها تولید می شود که اعم از پارچه ای و کاور شیشه ای و یا ژله ای و چرم و با جنس پولیستر و مواد مصنوعی می باشد

یکی از روش هایی که برای حفاظت از مبلمان منزل و تمیز نگه داشتن آنها استفاده می شود دوخت کاور مبل است که روی مبلمان کشیده می شود و کاور مبل وظیفه محافظت از پارچه و چرم روی مبلمان را دارد.

در گذشته به خیاطان و مبل فروشی ها و دوزنده های مبل سفارش داده میشد که جدیدا انواع حاضری و بندی و زیپی در بازار موجود است که می توان این روکشها را بدون معطلی خریداری کرد.

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل روکش مبل

البته برخی مبلمان های راحتی امروزه از رویه های زیپ دار برخوردار هستند که به راحتی از فوم ابری جدا می شوند و قابلیت شستشو دارند ولی این موضوع را هم باید در نظر داشت که با هر بار شستشو تا حد زیادی از رنگ و کیفیت روکش مبل کاسته می شود.

امروزه دوخت یک دست پیراهن یا کاور مبل به نکات مختلفی بستگی دارد در دوخت کاور می‌توان از جنس پارچه و یا ژلاتین استفاده کرد.
در گذشته برای محافظت از کثیفی مبلمان در تمام طول سال ملحفه های سفید رنگی روی آن پهن می کردند، مگر زمانی که مهمان غریبه ای برای آنها می آمد و این ملحفه ها کنار زده می شد.

ولی امروزه اکثر خانواده ها اصطلاحا مبل نشین شده اند و حتی برای بعضی ها مبلمان کارکردهای دیگری نظیر میز غذاخوری، تخت خواب، میز کار و … نیز پیدا کرده است.

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور و روکش مبل

بنابراین با توجه به وجود گرد وغبار، آلودگی هوا، دوده حاصل از پخت وپز، اسباب کشی و کثیف شدن هنگام پذیرایی از مهمان ها و همین طور با به کار انداختن سیستم های گرمایشی به خصوص شوفاژ بخاری و شومینه و آبگرمکن در خانه ها احتمال کثیفی و از دست دادن رنگ شفاف این مبلها لازم است که از روکش استفاده شود.

پارچه های کاور مبل که معمولآ از نوع پلی استر یا تلفیقی از پلی استر و نخ با درصد مشخص یا ترمه می باشند باید مقاوم به شستشو بوده و آبرفت نداشته باشند.

به این مسئله نیز توجه داشته باشید که نیازی نیست کاور مبل پارچه‌ای تمامی قسمت‌های مبل را بپوشاند. کاور پارچه‌ای مبل شما ممکن است به گونه‌ای باشد که همانند این تصویر تنها قسمت‌هایی را بپوشاند که بیشتر در معرض انواع کثیفی‌ها و لکها قرار دارند.

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل راحتی

درست است که این نوع کاور پارچه‌ای، مبلمان شما را در برابر لک‌ها و کثیفی‌ها محافظت می‌کند، اما جنبه تزئینی آن بیشتر از جنبه محافظتی آن است. به همین دلیل است که این نوع کاور پارچه‌ای برای خانه‌هایی که دارای بچه‌های کم سن و سال هستند، ممکن است مناسب نباشد. توجه کنید اگر به دنبال تزئینات مبلمان منزل خود هستید، می‌توانید از شال مبل نیز استفاده کنید.

انواع کاور مبل از جنس چرم نیز می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. تمیز کردن این نوع کاورها نیز بسیار راحت بود و شما می‌توانید با استفاده از روش‌های شستن مبل چرمی، کاور چرم مبل خود را تمیز کنید.

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

مدل کاور مبل

 

6 دیدگاه در “مدلهای جدید کاور و روکش مبل بسیار شیک و زیبا

  1. یلدا گفت:

    سلام.وقتتون بخیر.میخاستم بدونم جنس پارچه ها تریکو پنبه ای هست؟

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      جنس پارچه رو مبلی و کاور مبل انواع مختلف داره و پنبه و ساتن و الیاف و جنس های دیگه که در مدلها مشاهده میکنید
      با تشکر از حضورتون در سایت

  2. امیر گفت:
    5
    1

    سلام
    لطفا نحوه خرید، قیمتها و تلفن تماس را درج کنید.
    با تشکر

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت بخیر
      با عرض پوزش متاسفانه ما خرید و فروش نداریم و صرفا برای معرفی اخرین مدلهای کاور مبل این مطالب رو منتشر میکنیم
      از حضورتون در سایت متشکریم

  3. مژگان گفت:

    سلام وقت به خیر کاورهای مبل را چطور میتونیم خریداری کنیم

    1. ادمین گفت:

      سلام وقت شمام بخیر این مدلها صرفا برای ایده گرفتن و اطلاع از اخرین مدلهای کاور مبل هست.

نظرات