ست لباس مهمانی قهوه ای رنگ زنانه برای فصول مختلف

1

ست لباس مهمانی قهوه ای رنگ زنانه برای فصول مختلف

لباس مهمانی : قهوه ای از رنگ هایی است که در نیمه دوم سال محبوبیت بالایی پیدا می کند چون برای پاییز رنگ زیبایی است و مناسب حال و هوای سرد فصل زمستان است.

 

لباس مهمانی زنانه به رنگ قهوه ای

 

مدلهای لباس مجلسی قهوه ای رنگ

 

تیپ زنانه قهوه ای اسپرت و مجلسی

 

اگر رنگ قرمز رنگ محبوب شماست ، می توانید تن های تیره تر آن را همراه با لباس های قهوه ای خود بپوشید ، مثلا یک کیف زرشکی چرم به همراه مانتو قهوه ای . این ترکیب گرم و زیبا است و هارمونی بالایی دارد.

 

آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند. پس می توانید در پاییز پوتین های قهوه ای خود را با شلوار جین آبی روشن بپوشید.

 

ترکیبی که قبلا ممنوع بود و حالا به یک توصیه مد تبدیل شده است.پس اشکالی ندارد ، اگر در همراهی با شال قهوه ای خود مانتوی مشکی بپوشید.در گذشته اگر این دو رنگ را با هم ترکیب می کردید ، شاید باعث خنده دیگران می شد.اما اکنون می توانید با خیالی آسوده این کار را انجام دهید،زیرا اکنون توصیه اکثر طراحان مد ترکیب رنگ لباس قهوه ای با رنگ مشکی می باشد.

 

 

اگر عاشق رنگ سبز هستید تن خاکستری آن را که به سبز ارتشی معروف است با لباس قهوه ای خود ترکیب کنید.این ترکیب زیبا باعث می شود سردی رنگ قهوه ای تا اندازه ای تعدیل شود.اگر خواستید لباس قهوه ای خود را در طبیعت رنگ سبز ادغام کنید
فراموش نکنید که طیف قهوه ای کاپوچینویی و سبز زیتونی از مناسب ترین و بهترین طیف ها برای ست این دو رنگ محسوب می شود.

 

یک رنگ هم خانواده از قهوه ای اما بسیار روشن تر مانند کرم باعث می شود هارمونی زیبایی در استایل شما به وجود آید که از این تیرگی و روشنی می توانید برای عمق دادن به تیپ خود استفاده کنید.

یکی از سازگارترین رنگ ها در کنار قهوه ای رنگ زرد است. شما با خیالی آسوده می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پریده ترین رنگ آن تا زرد خورشیدی را با لباس قهوه ای ست نمایید.

خانم های عاشق صورتی نگران نباشند آن ها می توانند با لباس های قهوه ای خود صورتی هم بپوشند ،مثلا شال صورتی و مانتوی قهوه ای . اگر در مهمانی ها به دنبال ترکیب رنگی فانتزی و گرم می باشید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید.رنگ قهوه ای به طور باور نکردنی در کنار رنگ صورتی صادقانه می باشد. ترکیبی جادویی از رنگ شکیل قهوه ای و رنگ کودکانه صورتی بسیار لذت بخش خواهد بود.

1 دیدگاه در “ست لباس مهمانی قهوه ای رنگ زنانه برای فصول مختلف

  1. مینا تقوی گفت:

    بعضی ها شون واقعاً شیکن…

نظرات