زمان پخش و مهمانان برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری

0

زمان پخش و مهمانان برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری

برنامه ماه ماه جایگزین ماه عسل در شبکه سه شده و قرار است با اجرای بنیامین بهادری برای ویژه‌ برنامه پیش از افطار پخش شود.

بینندگان چندین سال ایست که قبل از افطار با احسان علیخانی و برنامه اش همراه بودند و امسال قرار است با برنامه جدیدی با اجرای خواننده پاپ همراه بشوند.

زمان پخش برنامه ماه ماه

امسال احسان علیخانی درگیر مسابقه عصر جدید است و در جشنواره جام جم اعلام کرد امسال دیگر «ماه عسل» را نمی‌سازد و با مسابقه عصر جدید در رمضان در شبکه سه حضور دارم.

برنامه ماه ماه

 

بنیامین بهادری جای احسان علیخانی در ماه رمضان شبکه سه

مرحله مقدماتی «عصر جدید» تا پیش از ماه رمضان به پایان رسید و قرار است مرحله فینال آن در رمضان، طبق روال گذشته، در روزهای اول هفته و پس از افطار پخش شود.

در ادامه پخش عصر جدید قرار است فینالیست ها با هم به رقابت بپردازند و برنده نهایی مشخص شود و استعداد برتر از بین شرکت کنندگان مشخص شود.

حالا بنیامین بهادری که بازیگری را هم در «سلام بمبئی» تجربه کرده، قرار است از ساعتی پیش از افطار تا افطار روی آنتن شبکه ۳ باشد و احتمالا برنامه‌ ای گفت‌ وگو محور را روی آنتن ببرد.

روابط عمومی صداوسیما با انتشار خبری به طور رسمی اعلام کرد بنیامین بهادری خواننده پاپ با اجرای این برنامه جایگزین برنامه پرمخاطب و علیخانی می‌شود که بیش ۱۲ سال برنامه همیشگی پیش از افطار شبکه سه و با اجرای احسان علیخانی بود.

برنامه ماه ماه

مجری ویژه برنامه قبل از افطار شبکه سه

این برنامه قرار است ساعتی پیش از اذان مغرب روزه‌ داران را همراهی کند و بینندگان منتظر پخش ماه عسل نباشند.

با این اتفاق شبکه سه باید برای باکس خالی پیش از افطارش برنامه‌ای را تدارک می‌دید. برنامه‌ای که بتواند جایگزین برند قدرتمند «ماه عسل» باشد که در طی سال‌ها مخاطبان خاص و ثابت خود را پیدا کرده بود و حالا عملا بخشی از مخاطبان این شبکه منتظر برنامه جدید این شبکه برای ساعات پیش از افطار هستند.

باید منتظر ماند و دید که نحوه و موضوع این برنامه چیست و چگونه خواهد بود.

نظرات