ماجرای مهناز افشار و قتل طلبه همدانی + درخواست محاکمه

0

ماجرای مهناز افشار و قتل طلبه همدانی + درخواست محاکمه

مهناز افشار و طلبه همدانی برای او دردسرساز شده و حال چند روزی است که هشتگ محاکمه او بین برخی کاربران براه افتاده و حواشی و جنجال زیادی را در شبکه های مجازی رقم زده است.

مهناز افشار و طلبه همدانی

توئیت مهناز افشار چه بود؟

ماجرا از پیج فیکی شروع شد که به نام یکی از روحانیون بازشده بود و در آن از قول این روحانی که سید مصطفی حجازی نام داشت گفته شده بود :از همه خواهران مجاهده مجرد درخواست می کنم در حد توان خود به صیغه برادران حشد الشعبی در بیاییند، حتی با صیغه های یک روزه به صیغه هر تعداد برادر عراقی در بیایند، خدا اجرشان را در آخرت می دهد

ماجرای مهناز افشار و طلبه همدانی

در همین ماجرا مهناز افشار در واکنش به این پیج فیک و قلابی نوشت :

افسوس به حال اوناییکه وقتی از غیرت برادر خوزستانی گفتم یقه دریدن و به من و امثال من برچسب و تهمت نژاد پرستی زدند اما حالا در مقابل چنین حقارتی ساکت موندن.
این واکنش او که به یک صفحه جعلی داده شده باعث شد تا عده ای هشتگ محاکمه برای او براه بیندازند و گفته اند که توییت مهناز افشار باعث شده شرور اینستاگرام این طلبه همدانی را به قتل برساند

مهناز افشار و طلبه همدانی

انگیزه قتل طلب همدانی توسط بهروز حاجیلو

یکی از دوستان قاتل نیز انگیزه قتل توسط بهروز حاجیلو را درخواست جهاد نکاه دختران ایرانی برای حشد الشعبی را کرده بود

 

واکنش معاون دادستان به ماجرای مهناز افشار و طلبه همدانی

جواد جاویدنیا معاون داستان کل درباره پست توییتری اخیر مهناز افشار گفت: قطعا سلبریتی‌ها تاثیر جدی در این قضایا دارند و باید خیلی در مطالبی که منتشر می‌کنند، دقت کنند.

مهناز افشار و طلبه همدانی

درخواست محاکمه برای مهناز افشار

معاون دادستان کل کشور اضافه کرد: در منابع خبری خود باید دقت کنند چون می‌دادند کوچکترین صحبتی که داشته باشند، تاثیرگذار است.

وی درباره تشکیل پرونده‌ در این باره گفته : اقدامات لازم در دستگاه قضایی در حال انجام است و بیان برخی موارد باعث می‌شود کار لطمه بخورد و قطعا در این فضا دنبال اجرای قانون هستیم و هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد.

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: باید سواد فضای مجازی افزایش یابد و هر خبری را منتشر نکنیم زیرا باید هم پاسخگوی قانون و هم وجدان عمومی باشیم.

در همین رابطه بخوانید : بیوگرافی و عکس های بهروز حاجیلو

 

مهناز افشار و طلبه همدانی

جزئیات ماجرای طلبه همدانی و هشتگ محاکمه

وی در پاسخ به این سوال که توییت مهناز افشار قاتل را برای قتل طلبه همدانی تحریک کرده است گفت: اینها مسائل قضایی است و باید بررسی شود و در مسائل قضایی نمی‌توان بر مبنای موجی که راه افتاده اقدام کرد. ممکن هم است این موج صحیح باشد اما باید بررسی شود و به عنوان دستگاه قضایی نمی‌توانیم آنچه در افواه عمومی وجود را تایید و بر مبنای آن حکم صادر کنیم. تمام این موارد باید بررسی کارشناسی دقیق شود و اگر بنابر برخورد قضایی باشد، روند اطلاع‌رسانی خاص خود را دارد

نظرات