بیوگرافی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور +‌عکس و درگذشت همسر

4

بیوگرافی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور +‌عکس و درگذشت همسر

محمدرضا زنوزی کیست

محمدرضا زنوزی کارآفرین و مالک جدید باشگاه تراکتورسازی است. محمدرضا زُنوزی مطلق متولد ۱۳۴۶ در زنوز ، مالک باشگاه فوتبال تراکتور همچنین سهام دار ، مدیر و مالک چندین شرکت صنعتی ، تولیدی و خدماتی در ایران است. ادامه بیوگرافی محمدرضا زنوزی مطلق و همسر و فرزندانش از سوابق و خانواده و درگذشت همسرش طاهره نورمحمدی خطیب را در مجله اینترنتی حرف تازه با عکس های شخصی فرزندان : محمدرضا ، پریسان ، پوریا و امیررضا مشاهده کنید.

بیوگرافی محمدرضا زنوزی

محمدرضا زنوزی با نام کامل محمدرضا زنوزی مطلق متولد سال ۱۳۴۶ در شهر زنوز مرند مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی تبریز و سهام دار و مالک چند شرکت و کارخانه و باشگاه ورزشی است. او كارآفرین، بازرگان و سرمایه گذار ۲۵ سال تجربه كار و سابقه مدیریت در صنايع پایه كشور را دارد.

محمدرضا زنوزی

سوابق

محمدرضا زنوزی مطلق Mohammad Reza Zonouzi، در روستای زنوز شهرستان مرند آذربایجان شرقی بدنیا آمد. او به همراه برادرانش فعالیت اقتصادی خود را با ساخت تورهای فلزی و سیم خاردار شروع شد و به ساخت سوله و تانکرهای نفتی و باربری رسید.

ابر سرمایه دار ایرانی

محمدرضا زنوری در زمینه ورزشی، علمی، اقتصادی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و… فعالیت دارد و در عرصه های صنایع فولادی و محصولات وابسته آن، خودرو سازی، شركت هواپیمایی، ساختمان سازی و شركت های خدماتی و معدنی سرمایه‌گذاری کرده

محمدرضا زنوزی

همچنین رئیس هیئت بدمینتون آذربایجان شرقی و مالک و رئیس هیئت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک نیز می باشد.

او كارآفرین، بازرگان و سرمایه گذار ۲۵ سال تجربه كار و سابقه مدیریت در صنايع پایه كشور را دارد. فعالیت های اقتصادی و سرمایه زیاد او را کم کم وارد گروه کارخانه های صنعتی تبریز کرد ، سپس کارخانه بنیان دیزل را خرید و سهام دار بخش بزرگی از ایران خودروی تبریز شد.
کم کم از خودروسازی به خرید شرکت های تولید فولاد چون؛ شرکت فولاد تبریز ، ذوب آهن شمش تبریز ، مجتمع فولاد تبریز ، مجتمع فولاد بناب و عجیب شیر و … رسید. او سال ۱۳۸۷ هواپیمایی آتا را بنیان گذاری کرد ، او همچنین سهام دارد ارشد بانک گردشگری و سامان می باشد.

 

محمدرضا زنوزی

درگذشت همسر محمدرضا زنوزی

ایشان سال ها پیش با خانمی به نام طاهره نورمحمدی خطیب ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج ۴ فرزند به نام های محمدرضا ، پریسان ، پوریا و امیررضا می باشد. همسر محمدرضا زنوزی در اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت بیماری درگذشت. در مراسم خاکسپاری همسر زنوزی ۵ هزار نفر شرکت کرده بودند.

شرکت‌های تحت مالکیت

محمدرضا زنوزی مالک و سهامدار چندین شرکت تولیدی، صنعتی، خدماتی، علمی و ورزشی است از جمله:
هلدینگ سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز
هلدینگ سرمایه گذاری فولادگستر كوثر
هلدینگ سرمایه گذاری هواپیمایی آتا
گروه صنعتی دُرپاد تبریز
شركت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز

محمدرضا زنوزی

خرید باشگاه تراکتورسازى تبریز

امتیاز باشگاه تراکتورسازى تبریز در خرداد ۹۷ به محمدرضا زنوزى واگذار شد تا از این پس این باشگاه به صورت خصوصى به فعالیت خود ادامه دهد.
مجتمع تجاری، اداری، اقامتی، تفریحی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی آتا سنتر
شركت ماشین‌سازی یاقوت تبریز
شركت ذوب‌آهن شمس تبریز
مجتمع آهن و فولاد سبلان
شرکت فنی و مهندسی سترگ آذران
مجتمع‌ فولاد صائب تبریز
گروه کارخانجات یاقوت‌صنعت تبریز
گروه صنعتی توانگران سهند
مجتمع‌ فولاد زنوز
شرکت صنایع مس سهند آذران
شرکت صنایع فرآوری آهن و تیتانیوم آذربایجان
شركت توان‌گستر آذرسهند
دانشگاه جامع علمی و کاربردی بنيان ديزل
سرمایه‌گذاری فولادگستر کوثر و …
نکته قابل توجه فعالیت های او خدمات رسانی و ایچاد چندین فرصت شغلی برای مردم و خانواده هاست که هزاران نفر در مجموعه های او مشغول بکار هستند.

محمدرضا زنوزی

خریدار ماشین احمدی نژاد

در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد رابطه خوب و نردیکی با او داشن و در مزایده ماشین معروف محمود احمدی نژاد در سال ۸۹ ماشین او به قیمت ۲/۵ میلیارد تومان خرید.

محمدرضا زنوزی

بازداشت و دستگیری

وی در خرداد ۹۱ به علت بدهی به سیستم بانکی بازداشت و با وثیقه ۵۰۰ میلیون آزاد شد.

حواشی و درگیری در بازی تراکتورسازی و پیکان

در پی بازی دو تیم تراکتورسازی و پیکان حواشی و درگیری شدیدی رخ داد که واکنش زنوزی را به همراه داشت .

عکس های محمدرضا زنوزی مطلق

در ادامه تصضاویر بیشتر مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز را مشاهده کنید.

محمدرضا زنوزی

محمدرضا زنوزی

محمدرضا زنوزی

محمدرضا زنوزی

محمدرضا زنوزی

4 دیدگاه در “بیوگرافی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور +‌عکس و درگذشت همسر

  1. حیدر بابایی گفت:

    سلام آقای زنوزی ،لطغا در سهم خبنیان کمک کن صعودی بشه ، الان کل سهام بیشتر از صد درصد رشد کردند ما ۳۰درصد در زبان هستیم ، تو رو به خدا ببرش بالا.. رحم کن

  2. علی گفت:

    این افراد آیندا مشخصی ندا ند

  3. علیرضا گفت:

    زنده باد حاج رضا زنوزی

  4. تیراختورچی گفت:

    سال اول تیراختور دچار حواشی متعددی شد و آقای زنوزی نمی توانست این همه هجمه و ظلم علیه تیراختور را ببیند و باورش نمیشد این تبعیض ها و خودش واکنش نشان میداد ولی امسال این فصل خیلی بی حاشیه و حرفه ای تر داریم جلو میریم یادم نمیاد این فصل شخص آقای زنوزی در مورد مسائل تیراختور واکنشی نشان نداده بهش که رسانه ای بشه جز همون مراسم معارفه بازیکنان و پیراهن تیم در ابتدای فصل دیگر خبری از ایشون ندیدم.

نظرات