بیوگرافی و عکس های حسام مزینانی بازیگر سریال شرایط خاص

0

بیوگرافی و عکس های حسام مزینانی بازیگر سریال شرایط خاص

حسام مزینانی مجری و گوینده و بازیگر را در سایت حرف تازه با بیوگرافی و زندگینامه شخصی و حرفه ای و اینستاگرام و عکس های شخصی از مجری گری تا بازیگری را مشاهده کنید.

حسام مزینانی

بیوگرافی حسام مزینانی

مجری تلویزیون و گوینده رادیو و بازیگر و ورزشکار متولد ۱۷ تیر ۱۳۷۲ در تهران بوده و اصالتا اهل مزینان و سبزوار بوده و فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی می باشد.

پدرش آقای مزینانی از اهالی سینما بوده و سالهاست که عنوان مشاور انتظامی پروژه های تلویزیونی و سینمایی فعالیت میکنند و دو برادر به نام های احسان و سپهر دارد که خودش فرزند وسط خانواده است.

حسام مزینانی

از گویندگی رادیو تا اجرا تلویزیون

وی چند سال پیش با اجرای برنامه های رادیویی به عنوان گوینده پای در سازمان صدا و سیما گذاشت.
اگر اجراهای او را شنیده باشید به صدای بم و خاص و منحصر بفرد این مجری جوان و خوش سیما پی خواهید برد.
تاکنون اجرای برنامه های زیادی را در زمینه های مختلف در شبکه های را داشته و با شبکه های فرهنگ و اقتصاد و ایران و …همکاری داشته است‌

از جمله اجراهایی در برنامه های اقتصادی در زمینه ی کارافرینی و استارت اپ ها و همچنین برنامه های ایران آفرین و مناسبتی و … بر عهده داشنه است‌.

حسام مزینانی

همسر حسام مزینانی

از وضعیت مجرد و متاهل بودن ایشان باید عرض کنم که فعلا و در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.

حسام مزینانی

اجرا در تلویزیوون و مجری مسابقه جدول

حسام مزینانی بعد از مدتی کار در رادیو به تلویزیون دعوت شد و اجرای برنامه هایی چون ایران شهر و مسابقه جدول را بر عهده گرفت.

شاخص ترین اجرای او مسابقه جدول از شبکه سه می باشد که طرفداران زیادی دارد و این مجری جوان و خوش صدا اجرای آن را با توانمندی بر عهده دارد.

حسام مزینانی

اجرا در مناسبت ها و مراسم رسمی

وی علاوه بر گویندگی و اجرا در رادیو و تلویزیون در مراسم و متاسبت ها و جشنواره ها نیز به عنوان مجری حضور پیدا می کند و برنامه را در حضور مهمانان اجرا می کند.

وی در مراسم تجلیل از  کار آفرینی و همچنین آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر کشور با حضور مقامات کشوری و لشگری مسئولیت اجرا را بر عهده داشته است.

پیشنهادی:

 

حسام مزینانی

وی با همه این مسئولیت ها و اجراها ورزشکار نیز بوده و در رشته فوتبال فعالیت دارد.

سال ورود به صدا  وسیما

از سال ۹۱ شروع فعالیتش از رادیو جوان بوده و اولین برنامه زنده رادیویی  با نام خط پایان را در سال ۹۳ اجرا کرده که مخصوص گروه ورزش بوده
از سال ۹۴ با اجرای برنامه ی ایرانشهر وارد تلویزیون در شبکه ۵ پخش شده و برنامه ی حوالی فردا را اجرا کرده است.
بعد از وقفه ای کوتاه دوباره از سال ۹۵ با رادیو همکاری کرده است.

خدمت سربازی

بعد از اعزام به سربازی و وفقه ای در شغل مجری گری و گویندگی دوباره اجرا را از سر می گیرد و هم اکنون مسابقه جدول شبکه سه را اجرا می کند.

از جمله برنامه هایی که اجرا کرده در شبکه های مختلف رادیویی مثلا برنامه خط پایان رادیو جوان،برنامه ایران آفرین و سیاه سفید از رادیو فرهنگ،برنامه رهاورد رادیو ایران و… بوده و همچنین گویندگی بیش از صد تیزر تلویزیونی نیز از جمله فعالیت هایش بوده که با صدای خاص و خوش خود اجرا کرده

بازیگری

مجری مسابقه جدول پای در عرصه بازیگری گزاشته و اولین تجربه بازیگری خود را در سریال شرایط خاص ایفا کرده است.

بازیگر سریال شرایط خاص

وی در کنار هنرمندانی چون کامبیز دیرباز و مریم سعادت و بهرام افشاری و شهره سلطانی و سیروس گرجستانی قرار گرفته و بازیگری را تجربه کرده است.

عکس های حسام مزینانی

در ادامه تصاویر شخصی و تیپ متفاوت وی را مشاهده کنید.

حسام مزینانی

حسام مزینانی

حسام مزینانی

حسام مزینانی

حسام مزینانی

حسام مزینانی

حسام مزینانی

نظرات