ماجرای حمله و آتش سوزی ساختمان باشگاه پرسپولیس

0

ماجرای حمله و آتش سوزی ساختمان باشگاه پرسپولیس

آتش سوزی ساختمان پرسپولیس : سردار حسین رحیمی با اشاره به اتفاق شب گذشته که در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس افتاد اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته، یک فرد در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا با ریختن بنزین در مقابل ساختمان این باشگاه، آن را به آتش بکشد.

آتش سوزی ساختمان پرسپولیس

علت آتش سوزی ساختمان پرسپولیس

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: این در حالی بود که نگهبان ساختمان متوجه این اقدام وی شد و متهم به محض دیدن وی از صحنه گریخت.

وی با بیان اینکه پلیس بلافاصله پس از اعلام این گزارش در صحنه حاضر و اقدام به جمع‌آوری مستندات و سرنخ‌ها کرد گفت: به محض حضور پلیس در صحنه، پرونده‌ای برای رسیدگی به این اقدام تشکیل شد و همکاران ما به سرعت عامل یا عاملین این اقدام را شناسایی و دستگیر خواهند کرد.

به گفته رحیمی این حمله خسارت چندانی به دنبال نداشته و اقدامی پیش پا افتاده بوده که عامل آن با دیدن نگهبان ساختمان به سرعت از محل متواری شده بود.

عاملان حمله نافرجام به پاشگاه پرسپولیس که طی آن درب ورودی باشگاه به آتش کشیده شده بود، مشخص شدند

در ادامه، اکنون با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مشخص شد که این حمله کار گروهی خرابکار ضدانقلاب منتسب به “ری استارت” بوده است.

پیش از این سرپرست باشگاه پرسپولیس با مشکوک خواندن این حادثه اعلام کرده بود که ظاهرا مهاجمان قصد به آتش کشیدن خودرویی در جلوی درب باشگاه را داشته‌اند.

در فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مهاجمان با بردن نام از “ری استارت” بحث درباره‌ی این اتفاق در برنامه تلویزیونی ۹۰ را خواستار شده‌اند.

نظرات